42573
netweters
|
18924
gesprekken
|
20425
vragen
|
Ik vroeg me af of er werken zijn aan de servers of hardware van Telenet van de tv box?
Sedert een aantal dagen hebben de opnames geen miniatuur meer en willen ze soms niet starten.
Vandaag viel de verbinding van de tvbox al een aantal keer weg en gaf een foutcode cs9993.
WiFi en surfen werken wel.
Ik heb alles al herstart. Ook de modem. Dan werkt het even en nadien is het weer weg.
Nog mensen die dit ondervinden?
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Problemen opnames, tv gids van tv box
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is mogelijk een probleem met je internet verbinding meer informatie hier
Hallo, deze foutcode in Google typen, en alles resseten dat is het eerste wat ik allemaal gedaan heb voor ik dit gepost heb. Ik heb ook de telenet app bezocht en die gaf ook niks.
WiFi en surfen werkt wel normaal op gsm's en laptop...
Het hielp niet vandaar mijn vraag.
@Hondaboy_76 hoe is je TV-box precies verbonden met het internet? Indien via UTP, is dat dan rechtstreeks op de modem of zit er eventueel een access point of powerline tussen? Indien via wifi, heb je de modem al eens herstart? Want je geeft aan een reset te hebben uitgevoerd, maar dan vermoed ik enkel van je TV-box zelf of ook de hardware erachter?
Hallo, bedankt voor je bericht.
De tv box is rechtstreeks verbonden met lan kabel op de modem. Ik had alles herstart inclusief de modem.
Voorlopig lijkt vandaag alles normaal te werken.
Ik vermoed dus dat het probleem tijdelijk bij telenet lag.
Ik hou het verder in oog.
Mvg