Beantwoorden
Bart_M
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Limiet op volume nieuwste digicorder

Ik heb een One abonnement en sinds enkele maanden een nieuwe digicorder. Volgens de reclame die Telenet maakt voor hun nieuwe digicorders / TV-boxen heeft deze een onbeperkte opslagcapaciteit.
Onlangs ontving ik een bericht dat mijn opslagruimte bijna vol is.
Hoe kan dit, of is 'onbeperkt' niet echt 'onbeperkt' ?

0 Likes
11 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Limiet op volume nieuwste digicorder

@Bart_M 

Je hebt het verkeerd geïnterpreteerd, de tv box kan onbeperkt opnemen (lees geen beperking op zenders opnemen) de opname capaciteit is 200 uren op de tv box, maar je kan wel tot 8 zenders en meer opnemen tergelijk.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Limiet op volume nieuwste digicorder

@Master-Magic 

"Je hebt het verkeerd geïnterpreteerd, de tv box kan onbeperkt opnemen (lees geen beperking op zenders opnemen) de opname capaciteit is 200 uren op de tv box, maar je kan wel tot 8 zenders en meer opnemen tergelijk."

Wat een welkome verademinging was dat voor me, toen ik het ondervond 🥹🎉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Limiet op volume nieuwste digicorder

Wetende dat we eerst kwamen van een digicorder, kon je 2 opnames doen maar het 2de bekijken.

Moest je ook alles invullen in je digicorder welk kanaal van tot wanneer ie moest opnemen ((zoals een videorecorder) maar voor 5euro extra kon je de rode drukknop gebruiken en deed dit ( nu nog, maar dan gratis nu) de opname instellingen zelf voor je.

Van ons was niet zo wegwijs erin, dus toen voor valentijn ene gaan halen met jawel de mogelijkheid om de rode knop te gebruiken.

Ik was die dag een ware held. Hahaha 😆😆😆😁😁

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Bart_M
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Limiet op volume nieuwste digicorder

Ik zie de relevantie tot mijn vraag niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

0 Likes
Bart_M
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Limiet op volume nieuwste digicorder

Het zal dan inderdaad aan mijn interpretatie liggen.
Dat van die 8 simultane opnames wist ik, maar 'onbeperkt' had ik anders verstaan.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Limiet op volume nieuwste digicorder

Nu heeft dat simultane opnames minder veel nut meer door dat elke tv klant terug kijk tv heeft standaard

Je heb meestal toch binnen de week het gezien

en je hebt nog de zenderzone op dit moment enkel één progamma's de rest volgt na de vakantie

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Limiet op volume nieuwste digicorder

@luc55 

Ja maar dan moet je weer inboeten op de reclame stukken die je niet kan doorspoelen. Nu is het met opname (nog 100x teveel in men ogen) maar 30 of 60 seconden reclame 1x. (Nadeel als je net voorbij reclame bent en bv al stukje aan het zien bent, en dringend naar toilet ozo moet, en je pauze valt weg omdat te lang duurd, stopt u opname. Als je dan wil klikken ip verder kijken, staat ie er nog niet tussen en moet je WEER die reclame zien 😭)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 233
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Limiet op volume nieuwste digicorder

in vtm go spoelde ik terug tot nét voor de reclame omdat het verder doorliep dan waar de reclame begon en moest deze ook herbekijken had ze 10 seconden geleden reeds doorlopen. erna liep het wel juist voort

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Limiet op volume nieuwste digicorder

Valt goed mee de reclame je merkt wel dat op maat is de reclame van je zelf,

van de pauze en terug kijken na een tijdje nog niet gemerkt de opnieuw reclame

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Limiet op volume nieuwste digicorder

@luc55 

Ik ben het zo beu, als je live tv kijkt een half uur reclame, uwe film ofzo begint 5min weer reclame enz enz Nu is dat precies om de 20 min. Voor Telenet zijn inkomsten van reclame te krijgen is dit een multimiljoen zaakje, maar mensen gingen alles opnemen of via terug kijk tv, en kan nu nog meer vragen door de gegarandeerde reclame ook tijdens opnemen.

Als ze morgen tv aanbieden met zelfs niet 1 reclame voor 100euro meer nam ik het. Zo ziek en beu ben ik het. Das op uwe tv, als ge op een website na item hebt liggen kijken en je komt op eender welke site met add banner ziede u product 100x terug komen, das om de 5 voet op radio pfff. Op men brievenbus een wettelijke sticker van stadhuis, geen reclame drukwerk. Scheelt kgs reclame. Hebben grote ketens ni beter gevonden dan het op adres te zetten, waardoor facteur moet behandelen als post, en met verkiezingen moete ze ook nog verplicht posten.

En age ooit via site bestelde, krijg je updates van reclame omtrent die category 'ben je hier misschien ook in geintreseerd pffff Sjans dat ik met mobiele nummers deze direct heb laten registreren als niet op te nemen in gidsen offline en online of je zat nog is let telemarketing lol.

Nog ff en het is gelijk Minority rapport, customized reclame door middel van eyetracking in billboards lol en dan mag een mens geen zware hekel krijgen aan zogezegd min reclame op opnames of terug kijk tv???

"U meneer @luc55 bent veel te braaf voor deze wereld" 😛😛😛😛😛

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Limiet op volume nieuwste digicorder

Ik vraag me af, wat die ganse "reclame discussie" te maken heeft met de vraag van de topic starter. Ik zie het verband niet 🤔.

Zijn vraag over de "limiet" was al lang en correct beantwoord door @Master-Magic , al de rest is toch off-topic en nutteloze bladvulling?

Trouwens, voor een dsicussie over reclame zijn er al andere topics...

0 Likes