Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

Probleem: ik kan "mijn-TV," dat zijn " opnames en gepland"  niet meer zien.

 

Ik heb blijkbaar teveel toestellen. 5 st.

Drie ervan zijn echter identiek, namelijk deze computer gecombineerd met Firefox

Het is toch toestellen registratie, geen browser registratie...

Ik moet blijkbaar nog 50 dagen wachten om ze te vervangen ...

 

Moet ik nu terug naar Firefox  voor Telenet ?????

0 Likes
48 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)


@fieldoxide  schreef:

@Theo2 Kan je eventueel een screenshot posten? Wat ik begrijp is dat je via de webbrowser firefox op je iMac 1 keer je iMac mozilla kon verwijderen? 


Sorry ik schreef verder op een vorig bericht ... ik heb dat op mijn iPad gedaan. Daar kwam achter één van mijn iMac Firefox registraties netjes..."vervangen". Toen ik daarop drukte zette de iPad zichzelf daar... Ik heb dus niet echt meer plaats, want ik had maar drie registraties. Ik kon het dus geen tweede maal proberen om te zien of er dan ook tweemaal iPad komt. Op mijn webbrowser werd er geen "vervangen" aangeboden, net voor ik mijn iPad pakte.

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

Het lijkt inderdaad te werken, ik had een totaal van 5 geregistreerde toestellen. 

Zonet heb ik mijn iPhone willen registreren en ik kreeg het bericht om een oud toestel te vervangen wat ik ook heb gedaan. De oude iPhone registratie werd verwijderd en de nieuwe iPhone registratie werd toegevoegd. 

Schermafbeelding 2019-08-17 om 16.32.55.png

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@fieldoxide 

Waarom moeten ze weg? Als je een nieuw toestel wil registreren ga je een van deze 3 kunnen kiezen om te vervangen. Eigenlijk is er dus geen probleem.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@louishufk Dat is waar maar ik begin graag terug met een propere lei. 😁

Ik heb gisteren contact opgenomen met Telenet via hun Facebook pagina en ze hebben alle geregistreerde toestellen voor mij verwijderd.