Beantwoorden
NanVer
Experienced Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! It's your eighth party! Leesclubje starten?

Medion Soundbar koppelen met Telenet afstandbediening

Hallo,

Heb sinds vorige week een Medion soundbar (MD 44022) maar het lukt me aan geen kanten om de afstandsbediening van mijn Telenet tv-box (mini-versie) te koppelen met de Soundbar. Zijn er nog andere methodes die ik kan proberen buiten de automatische koppeling? Is aangesloten via de HDMI eARC poort.

Met vriendelijke groeten, Nancy

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Is het de TV-box aangesloten aan je TV of aan je TV-box? eARC dient voor de aansluiting tussen je TV en de soundbar.

Hoe het bij mij werkt: TV-box --(HDMI)--> TV <--(HDMI eARC)--> surround systeem.

De afstandsbediening van m'n TV-box is gekoppeld aan mijn TV, die op zijn beurt het volume van het surround systeem aanpast.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NanVer
Experienced Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! It's your eighth party! Leesclubje starten?

Hallo WG94,

alles is hetzelfde aangesloten zoals bij u maar wanneer ik kijk om de medion soundbar te koppelen met mijn afstandsbediening lukt het niet. Moet eerst op ok drukken om mute te testen maar het geluid wil niet wegvallen.