Beantwoorden
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Mislukte opnames TV-box

Ik heb sedert een aantal maand een tv box ipv digicorder en die hapert precies regelmatig.

Hij heeft bvb van zaterdagnacht tot zondagavond geen enkel geprogrammeerd programma opgenomen, wat heel vervelend is want er waren een aantal series bij....

 

Het was ook niet de eerste keer dat ik bij mijn opgenomen programma's zag staan dat hij iets niet had kunnen opnemen, terwijl datzelfde programma op een andere locatie , maar  op een digicorder dus , wel opgenomen was ....dus aan de uitzending lag het niet....

 

Is dit normaal dat die dingen zo vaak mankeren of haal ik best een andere ?

 

De app ervan trekt trouwens ook op niks.   Op yelo , voor de digicorder dus, kan ik alle programma's zien, op die voor de tv box  quasi niks van vier, vijf of zes, voor de komende dagen.....

 

Titel gewijzigd door @Jolien5 | Vorige titel: Slecht functionerende tv box

0 Likes
75 reacties
ltjcarlito
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mislukte opnames TV-box

de opnames zijn terug, waarschijnlijk in de nacht van maandag op dinsdag er terug opgeplaatst, hoera?
nee, geen hoera, want ik had 2 opnames in de planning staan die simpelweg niet opgenomen zijn
in de gids staat het bolletje als zijnde "opnemen in serie" en bij de opnames zijn die nergens terug te vinden
*** geklungel eerste klas!!!

0 Likes