42237
netweters
|
18637
gesprekken
|
20130
vragen
|
Ik heb sedert een aantal maand een tv box ipv digicorder en die hapert precies regelmatig.
Hij heeft bvb van zaterdagnacht tot zondagavond geen enkel geprogrammeerd programma opgenomen, wat heel vervelend is want er waren een aantal series bij....
Het was ook niet de eerste keer dat ik bij mijn opgenomen programma's zag staan dat hij iets niet had kunnen opnemen, terwijl datzelfde programma op een andere locatie , maar op een digicorder dus , wel opgenomen was ....dus aan de uitzending lag het niet....
Is dit normaal dat die dingen zo vaak mankeren of haal ik best een andere ?
De app ervan trekt trouwens ook op niks. Op yelo , voor de digicorder dus, kan ik alle programma's zien, op die voor de tv box quasi niks van vier, vijf of zes, voor de komende dagen.....
Titel gewijzigd door @Jolien5 | Vorige titel: Slecht functionerende tv box
Opgelost! Ga naar oplossing.
@BillyX ik volg je 100%.
Een betalende dienst moet werken. Voor 100%, niet voor 80 of 90%.
Vergelijken met Proximus?
”In het land van de blinden is één oog koning” wat dus niet wil zeggen dat je iets goed doet, enkel minder slecht dan de andere ...
Het moet gewoon beter!
En ondertussen heb ik weeral prijs.....opname van vorige vrijdag, goodmorning Vietnam op vtm4 is nu verdwenen 🙄🙄🙄🙄🙄.
Jongens, jongens, wat een geknoei is dit toch 🤮🤮🤮🤮
Even melden dat mijn "mislukte opname" even plots als ze op mislukt is gekomen ze nu terug op normaal staat.
@Silverwing schreef:Even melden dat mijn "mislukte opname" even plots als ze op mislukt is gekomen ze nu terug op normaal staat.
Zoals ik had gezegd.....
Bij mij is ze ook teruggekomen en heb er al naar gekeken.
Het is niet ideaal maar als ze steeds terug komen kan ik daar mee leven.
@Ex-Netweter Dat heb ik veiligheidshalve ook gedaan😁
De mijne van vrijdag is ook terug maar vranckx van zaterdag is nu plots verschwunden 😂😂😂😂
En 1 van de 2 afleveringen van Craith ook 😡😡😡😡
@Greta1 schreef:En 1 van de 2 afleveringen van Craith ook 😡😡😡😡
Klopt aflevering 3 is bij mij ook "mislukt" en ik heb 1 en 2 al gezien...... wachten
T staat er sedert deze morgen terug op.
K veronderstel dat ze hier mee lezen en dan telkens corrigeren zeker 🙄🙄🙄🙄.
Ik denk niet dat ze meelezen. Vermoedelijk is er een probleem met de behandeling van de opnames. Waarschijnlijk is dat ook voor alle opnames en gebeurt die verhandeling na ongeveer 4 dagen. De opnames verdwijnen dan een korte ( maar wel te lange) tijd voor gebruik.
Is er een probleem gekend met de opnames van 11 maart?
Deze staan allemaal als mislukt:
-History American pickers
-VTM Telefacts
-VTM Game of talents
-Play4 Bake off
@NickB schreef:Is er een probleem gekend met de opnames van 11 maart?
Deze staan allemaal als mislukt:
-History American pickers
-VTM Telefacts
-VTM Game of talents
-Play4 Bake off
Niet wissen! Waarschijnlijk weer een cloudserver die "down" is. Ik heb hier ook één opname "mislukt". Met een beetje geduld komt dit in orde.
En t is weeral eens prijs, 3 opnames mislukt van vorige week woensdag en donderdag, waaronder de 8ste aflevering van fargo 😡😡😡😡.
K heb eens bericht gestuurd naar Telenet of ze er nog weer gaan opkomen maar die gasten weten echt waarover ze spreken he...
Dat was hun antwoord:
Hey Greta, wat vervelend dat je hinder ondervindt. Helaas als de opnames niet goed opgenomen zijn, zal je ze kwijt zijn, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier hinder mee blijft ondervinden. Krijg je een bepaalde foutcode te zien? Zo ja, welke? Kan je alvast je toestel terug naar fabrieksinstellingen zetten? Hoe je dit doet vind je via volgende link: https://bit.ly/2OZdZss. Hou je ons op de hoogte met het resultaat? Liam
Ik had nochtans duidelijk gezegd dat het om een tv box ging, geen digicorder dus, dus resetten heeft daar niks mee te maken he.....
😂😂😂😂😂😂😂.
Ik heb vorige week op een woensdag gemaild en t was niet beter 😄😄😄😄.
Ik had met een bon van humo een maand gratis streamz , ik had die geactiveerd op 1 adres, Oostende, en ik kreeg mail dat ik gratis streamz had op 2 adressen, Gent én Oostende.
Er stond heel duidelijk op de bon 2 x gratis streamz, 0 euro ipv 23,90 euro.
De dag erna kreeg ik mijn maandelijkse rekening, op 1 adres gratis streamz, op het ander 14 dagen gratis + 7 euro te betalen voor de tweede helft van de maand, terwijl ik die tweede dus helemaal niet gevraagd had hé.
Ik dus weeral maar eens gemaild en hun antwoord was continu dat ik die betalende ten aller tijden kon stopzetten, nu, of na die 2 weken gratis of na die maand......
maar daar ging het hen niet om he, de kwestie was dat zij een tweede abonnement geactiveerd hadden waar ik niet om gevraagd had én dat zij mij een bon gestuurd hadden waarop stond dat beide gratis waren.
Ganse namiddag discussie, uiteraard met 3 of 4 verschillende, met telkens hetzelfde antwoord....ik kon ten allen tijde dat niet gevraagde stop zetten.....
En dat was dus niet op een maandag 😃