hier ook weer prijs VTM4 mr inbetween PLay6 ncis la beiden van 11/3 reeds gebeld en ze zouden het doorgeven aan de technische dienst, want er was storm die avond... bull**bleep**, de afleveringen hierboven konden tem zondagavond bekeken worden enfin, er wordt hier gezegd als je via pc/laptop/gsm wel aan die opnames kan, dat het aan je tvbox ligt... daar twijfel ik ook sterk aan, want ik heb 2 boxen en beide boxen geven weer dat de opnames mislukt zijn, terwijl ik wel via de app kan kijken. Dan zouden beide boxen "stuk" moeten zijn, en dat op hetzelfde moment. Ik vermoed dat er een probleem in hun software steekt waarbij er een of andere connectie op non-actief wordt gezet tot je er melding van maakt. De reden van mijn vermoeden is dat ik dit met mijn vaste telefoon ook al meegemaakt heb. 2 dagen geen gehoor, vanalles geprobeerd, denken dat het toestel stuk was, tot ik er een ander aan koppelde en hetzelfde probleem bleef bestaan. Uiteindelijk met de gsm contact opgenomen, bleek dat ze een update doorgevoerd hadden en ik een complete reset moest doen ... fijn om weten dat we maandelijks 100 euro minstens mogen ophoesten voor een dienstverlening die op de **** trekt. De problemen met de boxen bestaan al sedert 2018, we zijn 2021 en er is nog steeds geen oplossing aangeboden (jawel, ze weten verdomd goed waar het probleem zit)
... Meer weergeven