Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Muziekzenders tvbox

Zijn de muziekzenders, zowel de normale radiozenders als de nonstop genrezenders voorgoed weg op de nieuwe tvbox of komen deze nog?

Follow the White Rabbit
0 Likes
8 reacties
Evarist
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Handje vol!

Muziekzenders tvbox

Druk op huisje, selecteer TV GIDS  (niet op klikken) en dan zie je Radio staan, daar kan je de radiozenders vinden.

groetjes

Evarist

Ex-Netweter
 

Muziekzenders tvbox

@Evarist @Umbra666 of gewoon oproepen met spraakfunctie.

Jos

0 Likes
JanLöfgren
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesclubje starten? Pageturner!

Muziekzenders tvbox

Nadeel met de tv box is indien je niet via spraak werkt je telkens de tv dient aan te zetten om een radiopost te kiezen. Handiger had geweest om deze ook via een nummer te kunnen opstarten ( zoals voorheen 900 tem 999)

 

0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Muziekzenders tvbox

Mogen we Telenet vragen, om de muziekzenders terug toegankelijk te maken zonder gebruik van de tv aub!

Zelfs de enkele Stingray zenders die via de app te vinden zijn, kan je niet selecteren om via de receiver te beluisteren. Het is toch logisch om deze te raadplegen/selecteren en te beluisteren zonder tv.

Alvast bedankt!

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Muziekzenders tvbox

Mijn smart tv heeft een functie om het scherm uit te schakelen. Ik schakel de tv in, de av receiver volgt, ik stem af op een (Stingray) muziekzender en schakel het scherm uit. Ik vermoed dat dat bij jou ook kan, maar dat je daar geen voorstander van bent. Bedenking: als het rechtstreeks via de av receiver zou kunnen, maakt dit dan geen deel uit van het internetverkeer?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Muziekzenders tvbox

dit zijn digitale radio kanalen die digitaal worden doorgestuurd naar de ontvanger en/of naar de tv.

dit zijn geen internet kanalen, ze staan gewoon in een andere functie op de box onder een knopje.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Muziekzenders tvbox

@sb

Tuurlijk kan dit bij ons ook, maar is toch wat omslachtig.

Bij de vorige digicorders was het gewoon aanzetten, 99x drukken en klaar.

Ook kon je de digicorder aanzetten, zender selecteren en op de rode knop drukken voor opname.

 

Als je dit gewend bent is het gewoon snel en makkelijk, nu moet het via de app of tv.

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes
JanLöfgren
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesclubje starten? Pageturner!

Muziekzenders tvbox

@ppeter

Klopt. Was bij ons ook zo. Bijkomend nadeel is als je radio speelt en dan de TV box af en aan zet, je de radio post kwijt bent want start op van laatste TV post.

Ik hoop echt dat Telenet dit, en de andere punten, nog aanpast.

0 Likes