Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
JACKPOT! Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW!

Nederlandstalige ondertitels Neighbours Play 5

Beste netweters, 

De afleveringen van Neighbours op Play 5 van gisteren ( woensdag 08 oktober) en vandaag donderdag 09 oktober werden uitgezonden zonder Nederlandstalige ondertitels. 

Zijn er nog mensen bij wie dit het geval is? 

Ik kijk tv via de Telenet tv box. 

Ligt de verantwoordelijkheid hier bij Telenet of is het best dat ik hier Play 5 voor contacteer? 

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

De (vertaalde) ondertitels bij praktisch alle vlaamse zenders zijn "ingebrand". Dat wil zeggen dat het signaal bij de zender vertrekt met de ondertitels reeds op het beeldsignaal (of net niet).

Telenet heeft als leverancier dus zelf geen invloed hierop. (Telenet is nu toevallig ook wel eigenaar van Play Media, dus via die weg technisch gezien wel) Je neemt dus best contact op met Play Media. Eventueel via de support van GoPlay

Moest je de afleveringen nog willen bekijken met ondertiteld, op GoPlay zijn de ondertitels wel beschikbaar.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Jij alziend oog. ;-) De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Klopt mijn mama had dit laten weten aan mij en op de app van telenet was ook zo geen tekst 

Ze dacht dat er een probleem was met de tv aan uit en terug uit en aan ze deed dit om goed te doen 

Op de TT knop gedrukt alles heeft ze geprobeerd maar niet help ze heeft mij dan gebeld 

Maar is gekend zal het haar laten weten