24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Wanneer ik de Netflix app opstart via de tv box en dan "nieuw en populair" selecteer blijft Netflix hangen.
Dit is enkel bij het selecteren bij deze keuze, bij de andere selecties met de pijltjes op de afstand bediening werk wel.
Tv box al meerdere malen heropgestart en probleem blijft zich voort doen, ook als ik alles eens uit stopcontact neem.
Op de tweede Tv box in andere ruimte geeft dit dan geen prbleem.
Ligt dit dan aan de Tv box.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Netflix app op tv box blijft hangen
Zoals je zegt zal aan de box liggen zal moeten omgeruild worden zal defect zijn
Je hebt alles gedaan wat je kost
Neem contact op dat een nieuwe opsturen
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
@shark1 Je kan het beste de Netflix app volledig verwijderen, de tv-box dan volledig herstarten door de stroom eruit te halen en na de herstart de Netflix app terug installeren en inloggen. Dit gebeurd wel eens met deze app. Ik heb dit ook gedaan bij een kennis van mij en het werkte toen.
Je kan maar proberen hé 😉
Luc55,
Merci, denk idd dat het het beste is om nieuwe tv box aan te vragen.
Voor zover ik weet kan je toch geen apps verwijderen of toevoegen op de tv box van Telenet.
Indien wel had ik eveneens geweten hoe je dit doet?
Nog een puntje het is binnenkort vakantie
Moet bij de omruiling iets verkeerd gaan zou niet mogen je weet maar nooit
Kan het wel langer duren voor dat het in orde komt