Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Netflix op TV-box werkt niet

Na anderhalf jaar werkt de Netflix app op de TV-box nog steeds meer niet dan wel. Ik kijk hierdoor vooral via de gewone tv-app op de tv. Via de TV-box start ie gewoon vaak niet op, constant TV-box resetten of nr fabrieksinstellingen, dan gaat Netflix weer, ook HDR content nog steeds dramatisch beeld (witte glinstering). De keren dat ik af en toe nog eens via de TV-box probeer ist vaak njet. Ik geef het op den duur op, want op den duur ben je meer aan het resetten vd TV-box dan dat je er effectief mee Netflix kijkt.

Follow the White Rabbit
0 Likes
16 reacties
StefaanC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Netflix op TV-box werkt niet

Opgelet als je Netflix bekijkt via je TV en dan de TV box dan moet je van Netflix een e-mail krijgen. Krijg je die niet dan test je smartphone met Netflix , nog steeds geen mail dan klopt er iets niet bij Netflix.

Let ook op: een te oude Netflix versie bvb op de TV box is ook geen beeld. Ik kijk via computer op een 4K scherm , af en toe op  een 4K TV  , werkt beide zeer goed. Corona file vermijden, zorg dat je iets voor de opening bij Telenet bent. Dan is de corona sliert veel minder.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Netflix op TV-box werkt niet


@StefaanC  schreef:

Opgelet als je Netflix bekijkt via je TV en dan de TV box dan moet je van Netflix een e-mail krijgen. Krijg je die niet dan test je smartphone met Netflix , nog steeds geen mail dan klopt er iets niet bij Netflix.

Let ook op: een te oude Netflix versie bvb op de TV box is ook geen beeld. Ik kijk via computer op een 4K scherm , af en toe op  een 4K TV  , werkt beide zeer goed. Corona file vermijden, zorg dat je iets voor de opening bij Telenet bent. Dan is de corona sliert veel minder.


De Netflix-app zou automatisch moeten updaten via de TV Box. Het uitzicht is al een paar keer subtiel veranderd hier dus lijkt me dan een update. Uiteraard moet de TV Box wel een werkende internetverbinding hebben om updates binnen te halen (maar de TV Box heeft voor bijna alles internet nodig).

0 Likes