Beantwoorden
Aurora
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Taal van opname omzetten naar Engels

Ik heb opnames van Disney channel en wil de taal omzetten naar Engels, op de digicorder ging dat zowel live als met opnames maar op de tv box vind ik het niet.

Heb uiteindelijk de taal naar Engels gezet in instellingen en als ik nu naar Disney channel ga is de taal Engels, mijn probleem is dat de opnames alsnog in het Nederlands zijn en weet niet hoe deze te veranderen.

Weet iemand hoe ik deze kan veranderen?

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2703
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Taal van opname omzetten naar Engels

kan je in de menu de gesproken taal niet originele versie zetten pas op soms is spaanse taal

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Taal van opname omzetten naar Engels

@Aurora dit heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Maar heb je al eens gekeken of je via het context-menu (...) de gesproken taal van de opname niet kan wijzigen wanneer hij aan het afspelen is? En worden de nieuwe opnames die je nu maakt wel onmiddellijk in het Engels afgespeeld? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Aurora
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Taal van opname omzetten naar Engels

Dat had ik al meteen aangepast en live tv is nu wel Engels, maar de opnames zijn nogsteeds in het Nederlands.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Taal van opname omzetten naar Engels

@Aurora 

Ik weet niet of je dat ooit gemeld hebt, je zou dat kunnen doen. Of het de bedoeling is om dat aan te passen is maar de vraag.

Opnames gebeuren blijkbaar in de originele taal. Andere talen zijn niet beschikbaar in opnames.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes