Beantwoorden
JanBel
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Netjes!

Netflix start niet altijd op

Beste,

 

Wij zijn nu al een tijdje de nieuwste digicorder aan het testen, buiten dat de rode knop van de afstandsbediening verdwenen is, zijn we voorlopig heel tevreden.

 

Maar nu hebben we de laatste tijd problemen als we Netflix willen opstarten. De Netflix app blijft "hangen" in zijn opstart modus

Hiervoor moeten we dan altijd de digicorder volledig uittrekken, terug laten opstarten en terug naar de app Netflix gaan en Netflix start dan wel direct terug op.

 

Heeft iemand dit probleem ook?

 

Alvast super bedankt!!

Tags (2)
22 reacties
Porteman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De 3 wijzen! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Netflix start niet altijd op

Hier ook meegemaakt. 

Gelukkig netflix app op tv zelf staan. 

Zal wel opgelost raken met een update

0 Likes
Kim2018
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Netflix start niet altijd op

Netflix app start helemaal niet meer op! Hebben de tv box nu 2 maanden, en sinds een week geen netflix meer! Gelukkig kunnen we nog kijken via ons oude kaske op de smart tv...

0 Likes
Staelinski
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Primeur! It's your fourth party!

Netflix start niet altijd op

Hier werkt netflix sinds vandaag ook niet meer. Heeft in het begin gewerkt.

Bij het opstarten krijg ik zwart beeld en blijft de boel hangen. Enigste “oplossing” reset of aan/uit schakelaar achteraan de box.

Wel lang wachten tot de box terug opgestart is. 

Marnix-w
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Netflix start niet altijd op

Volgens mij is het probleem ondertussen opgelost, hier al een tijdje geen problemen meer met het opstarten van Netflix, super die nieuwe tv box. 

kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Netflix start niet altijd op

@Marnix-w  @Suzy  Awel... ik denk dat ook dat het beter werkt.  Ik weet niet precies wat er aan de hand is, want er is geen nieuwe update geweest.  Het enige dat ik veranderd heb is de opstartmodus van mijn box.

Vroeger zat ik in Eco start en er haperde altijd wat. Nu zit ik in de Snelle opstart en ik heb geen haperingen meer bij Netflix, geen haperingen meer bij pauzeren en verderkijken of terugkijk TV.  

Voor een of andere bizarre reden, kan hij soms geen afleveringen aspelen van Netflix door een netwerkfout, maar als ik ze dan probeer te spelen met de PS4, lukt dat wel... dus er is nog wat aan de hand 🙂

 

Kortom : dat bakje werkt bijna zoals het hoort te werken en er zijn blijkbaar al veer kinderziektes uit.  Met een beetje geluk kunnen ze dat zelfs uitrollen naar iedereen binnen enkele maanden !

 

 

Erwin1969
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Hoort wie klopt daar? Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Netflix start niet altijd op

Dus Marnix, nog es de box afzetten alles uittrekken en weer insteken .box aanleggen en wachten tot de box weer opgestart is...

Allez .... vnvnd es opnieuw proberen.Grt erwin

0 Likes
Marnix-w
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Netflix start niet altijd op

Dat moet hier niet meer, werkt zo als het hoort, Box staat op Ecostart, denk dat mijn probleem was dat ik te vlug naar Netflix wilde bij het opstarten, een andere smart tv die alleen aan de utp kabel (netwerk) hangt heeft ook effe tijd nodig om Netfix op te starten, hier krijg ik de melding (tv word voorbereid)   neem aan de TV Box ook effe tijd nodig heeft. 👍

0 Likes
Erwin1969
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Hoort wie klopt daar? Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Netflix start niet altijd op

Ik heb het probleem ook nog steeds...

Telkens wanneer ik de tv aan zet en naar Netflix wil gaan, blijft het maar niet lukken.... Tv komt zwart en het enige dat je kan doen is terug uittrekken weer insteken en heropstarten....

Het wil maar niet lukken...

0 Likes