Netflix/stingray/bekeken afleveringen/doorspoelen
Na 1 maand tv-box testen een review wat ons meest stoort:
1/ elke keer blijft de netflix app hangen tijdens de opstart. Achteraan met het knopje afzetten, wachten tot de box geinitialiseerd is en dan lukt het. Wel vervelend
2/ stingray zenders zonder nazicht welk nummer en artiest er speelt. Zeer jammer... ik mis dit echt. Daarbij komt dat ik, om de mankerende gepersonaliseerde zendernummering te omzeilen, mijn favoriete zenders heb ingesteld. Maar iedere keer ik naar de radiozenders ga, ben ik ze kwijt. Ik zou uiteraard de hele mikmak in de favorieten kunnen steken, maar kom zeg.
3/ onze bekeken afleveringen/films (opgenomen/lijst) die blijven staan. Zeer onoverzichtelijk. De tip om al die afleveringen door te spoelen is ook geen oplossing.
4/ terug-en doorspoelen: gaat teveel in blokken. Vroeger kon je je serie tot op de milliseconde goedzetten of versneld met geluid een serie volgen.
5/ Gezellig en volledig geïnstalleerd om een filmpje/serietje uit playmore mee te pakken? Je duwt op OK. Dat is buiten de C..... en zoveelste fout gerekend. Dan toch maar naar netflix overschakelen (waarvoor we meestal de box moeten afzetten, wachten, opstarten en plots 15' verder zijn).
6/ We moeten nog wel wennen aan de afstandbediening. Wat er allemaal gebeurt als iemand erop gaat zitten 🙄😏
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
TV-box