Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Niet alle opnames werken even goed

Beetje gek verhaal : op NPO een serie de koude oorlog... opgenomen.

Aflevering 3, over het feit dat de populairste caravan van Nl eigenlijk van DDR afkomst was, blijkt slecht...een stilstaand beeld over iets anders 50 minuten lang. Geen waarschuwing met uitroepteken.

Twee dagen later een heruitzending in de namiddag. Ik zie dat een opname loopt en merk dat hij aflevering 3 weer opneemt....netjes met beeld.

Nu wil ik die bekijken en blijkt het toch weer de mislukte opname te zijn ???

Had ik de slechte toch moeten wissen ? Zou ze dan vervangen zijn ?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Slechte opname>> goede opname>> slechte opname.

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Niet alle opnames werken even goed

@Theo2Ik denk dat er een probleem is met de cloud opnames, ben ook enkele opnames aan het bekijken en heb ook al paar keer een stilstand gehad in de opname, best paar dagen wachten, kan zomaar opeens weer goed werken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Niet alle opnames werken even goed

Vroeger had ik wel eens een opname met een rood cirkeltje en een uitroepteken. Die kon je enkel wissen. Indien je ze niet verwijderde werden zij wel eens spontaan OK. Die werp ik dus nu niet meer weg.

@Suzy 

Een stilstaand beeld hebben zij niet opgemerkt als "mislukt". Zou dat terug opgenomen zijn als ik het weggeworpen had ? Nu hebben zij het wel terug opgenomen maar niet overschreven.

0 Likes