Beantwoorden
Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Na een resem aan pogingen om bij de Yelo Play website en op de app in te loggen en geconfronteert te worden met de melding dat ik niet bij Telenet mijn TV en Internet diensten had heb ik uiteindelijk (na 2 maal de klantendienst te bellen)  ontdekt dat mensen met de nieuwe TV Box niet van Yelo kunnen gebruik maken. Blijkbaar zijn ze een nieuwe Telenet TV App aan het creëren waarna het wel weer mogelijk zal zijn.

 

Dit is weer een staaltje van non-communicatie (zie ook het telefoonnummer van de helpdesk (015/33.44.88) voor de nieuwe TV Box en welk toestel men moet programmeren bij een universele afstandsbediening (UPS mediabox BTW) van Telenet uit naar de personen die hun hardware testen. Als ze eens een uitgebreide uitleg zouden geven zou alles veel minder frustrerend zijn.

14 reacties
geofkercl
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hoort wie klopt daar? Primeur! De kop is eraf!

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Dit stond toch duidelijk in de mail die ik kreeg hoor.Screenshot_20181130-162728_Email.jpg

 

Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Nieuwe TV Box en Yelo Play

In de mail staat enkel dat de Yelo Play app niet compatibel is met de nieuwe TV box, niet dat het onmogelijk is om Yelo te gebruiken op andere platformen, dus dit was geen correcte of volledige informatie. 

KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Idem als Lugho.  

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe TV Box en Yelo Play

als je de zoekoptie had gebruikt kon je ook vinden dat deze momenteel niet meer kan gebruikt worden, is hier al zeker 10 keer gesteld deze vraag 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Het gaat mij niet over het feit dat Yelo niet werkt, maar dat Telenet deze informatie niet zelf mededeelt. Allen het feit dat je ernaar moet zoeken betekent dat er iets fout is met hun communicatie.

Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Ik ben wachtende op de TV box maar voor mij was het zeer duidelijk dat Yelo niet gaat functioneren. Dus ik zie het probleem niet.

 

0 Likes
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Empathie voor mensen die iets anders ervaren...   Persoonlijk wist ik het ook niet voordien en mis ik de app nu ook.  Maar er zijn ergere dingen.  Toch een half uurtje thuis zitten zoeken voor een oplossing van de niet werkende Yelo-app en dan op dit forum terecht gekomen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe TV Box en Yelo Play

@Lugho ik moet u tegen spreken, iedereen heeft een bevestiging mail gekregen (je nieuwe telenet tv-box komt er aan) in die mail staat duidelijk vermeld (de yelo play-app is niet compatibel met de nieuwe tv box, ook staat er in die mail een link meer weten over de tv box, +- 20 pagina's en als u het helemaal doorneemt weet u dat de app niet werkt, veel mensen lezen de mail maar half openen en de bijgevoegde linken niet, met alle gevolgen van dien.

Jos

Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Deze thread kan afgesloten worden. 

0 Likes
JurgenJnssn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De 3 wijzen! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat deze info duidelijk inde bevestigingsmail na inschrijving( lees subject "Ordergegevens van je nieuwe Telenet TV-Box")

Laatste puntje bij de "Goed om weten" lees je hetvolgende:

 

"De Yelo Play-app is niet compatibel met de nieuwe TV-box. Er komt binnenkort een gloednieuwe app waarmee je op al je schermen en in de hele EU tv kan kijken. We contacteren je zodra deze beschikbaar is."

 

Vriendelijke groeten 

Jurgen

0 Likes

Nieuwe TV Box en Yelo Play

@JurgenJnssn u hebt iets gemist ondertussen is de tv app (ios en androit) er voor tv box bezitters, voor pc is hij er nog niet.

0 Likes
JurgenJnssn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De 3 wijzen! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Nieuwe TV Box en Yelo Play

Ik krijg te tv-app niet geïnstalleerd op appleTV. Ik moet de link "start testing" klikken op mobiel of tablet maar dan doet hij gelijk de app open. ik krijg geen redeem code te zien die ik dan kan invullen in de testflight app. Enig idee hoe ik dit oplos?

 

Greets J.


0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuwe TV Box en Yelo Play


@JurgenJnssn  schreef:

Ik krijg te tv-app niet geïnstalleerd op appleTV. Ik moet de link "start testing" klikken op mobiel of tablet maar dan doet hij gelijk de app open. ik krijg geen redeem code te zien die ik dan kan invullen in de testflight app. Enig idee hoe ik dit oplos?

 

Greets J.



Zover ik weet kan je de tv app niet installeren op apple TV. Wel op een iPad of iPhone.

Meer info over de tv-app: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/De-nieuwe-Telenet-TV-app/m-p/54472

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe TV Box en Yelo Play

@JurgenJnssn dat komt misschien ooit als die officieel voor iedereen beschikbaar is, al heb ik ook nooit de yello app op de apple tv kunnen installeren, vond die niet, misschien nu wel maar nu nog niet naar gezocht omdat ik er toch als tester geen benut kan van maken volledig.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes