Beantwoorden
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Nieuwe TV box geeft een fout: CS1010

Nieuwe TV box geeft probleem CS1010.  Nu heb ik de A-desk gebeld en ze hebben een afspraak met een technieker gemaakt.  Maar nu lees ik in andere posts dat dit een back office probleem is.  Kan de technieker dan iets komen doen volgende week?

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Nieuwe TV box geeft een fout: CS1010

@fschoofs 

Het hangt er vanaf of dit een softwarematig of hardwarematig probleem is. Indien softwarematig en aangezien het al in back office staat, zal het negen kansen op 10 niet kunnen opgelost worden door een technieker. Als het de hardware is zal een nieuwe box volstaan, is mijn bescheiden mening.😉

Never trust in Dust
0 Likes
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Nieuwe TV box geeft een fout: CS1010

Juist een telefoontje gekregen en blijkbaar is de activatie nog aan het lopen.  Wachten is de boodschap 🙂  

 

TeleAns
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Nieuwe TV box geeft een fout: CS1010

Ik had gisteren ook dit probleem.  Door de drukte duurt de technische afwikkeling bij telenet langer dan verwacht. Daardoor heb je inderdaad geduld nodig tot alle openstaande orders zijn verwerkt.  Het duurde bij mij ongeveer 3 uur na activatie vooraleer de box werkte met de tv. En nog eens 12u later was pas de correcte TV box gekoppeld in mijn account waarna ik pas kon aanmelden op de website en in de TV app.  

0 Likes
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Nieuwe TV box geeft een fout: CS1010

Alles in orde nu. Idd een 3 tal uurtjes moeten wachten, maar alles geïnstalleerd. Tv en soundbar rechtstreeks op de TV box.  De volgende dagen wat testen en spelen ermee