24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Probleem 1:
Vandaag ben ik overgeschakeld naar een TV box. De installatie is prima verlopen.
Alleen lukt het aanmelden niet via de website of de app. Ik krijg een Oeps, hier ging iets mis foutmelding. De toegang tot de yelo app werkt ook niet meer.
Dit geeft problemen voor mijn huisgenoten die niet kijken via de box maar via de app. Hoe kan ik vermijden dat ze heel het weekend zonder TV zitten?
Probleem 2:
Ik heb een 4K Samsung TV. De TV box erkent de 4K resolutie en biedt die dan ook niet aan in de settings. Hierdoor kan de Netflix app enkel HD content spelen en geen 4K content.
Iemand ervaring met dit probleem en een eventuele oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met de Tv-Box gebruik je telenettv.be
en de nieuwe app telenettv
Info en links voor Android of IOS
Wat betreft 4k kan je volgende link eens bekijken.
Yelo app werkt niet samen met de tv-box.
Voor de "oeps... " melding, contact nemen met klantendienst Telenet. Waarschijnlijk kunnen zij wel helpen. Dat is beter dan veel tijd verliezen op een vrijdagavond en later geen geschikte hulp vinden.
Experimenteren kan later nog.
Groeten
Bedankt voor de info. Het is over het aanmelden op deze site en app dat ik het heb. Aanmelden lukt dus niet.
Ik heb hetzelfde probleem met een yugo abo, aangezien ik enkel via de app kijk en cast kan ik niet door het aanmeldingsprocess geraken, want ik ben niet verbonden via een digicorder of TV box..
De Telenet klantendienst zei mij dat het enkel ging via een TV box en aangezien ik die niet heb hadden ze geen oplossing voor mij (stiekem hoop ik dat de persoon aan de telefoon het mis heeft en dat er hier wel een oplossing komt om op de website te geraken zonder TV box)
Bij mij hetzelfde al een week en de klantendienst kan mij niet helpen wacht al een week op een antwoord grtzzz
@Obscuritatis@TeleAns @Stevie
Ik kan u niet echt helpen. Hier bij mij werkt het nog wel maar daarmee is alles gezegd. Erg traaaag.
Groeten
Ondertussen lukt het aanmelden wel. De reden was achterstand bij het uitvoeren van de technische afhandeling van het overschakelen naar een TV box. Hierdoor duurde het langer dan verwacht om de correcte TV box aan mijn account te koppelen waardoor aanmelden niet lukte.