Beantwoorden
TeleAns
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aanmelden via website of app lukt niet

Probleem 1:

Vandaag ben ik overgeschakeld naar een TV box.  De installatie is prima verlopen. 
Alleen lukt het aanmelden niet via de website of de app.  Ik krijg een Oeps, hier ging iets mis foutmelding.  De toegang tot de yelo app werkt ook niet meer.

Dit geeft problemen voor mijn huisgenoten die niet kijken via de box maar via de app. Hoe kan ik vermijden dat ze heel het weekend zonder TV zitten?  

 

Probleem 2:

Ik heb een 4K Samsung TV. De TV box erkent de 4K resolutie en biedt die dan ook niet aan in de settings. Hierdoor kan de Netflix app enkel HD content spelen en geen 4K content.

 

Iemand ervaring met dit probleem en een eventuele oplossing?

 

0 Likes
7 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Aanmelden via website of app lukt niet

Met de Tv-Box gebruik je telenettv.be
en de nieuwe app telenettv

Info en links voor Android of IOS

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aanmelden via website of app lukt niet

@TeleAns 

Wat betreft 4k kan je volgende link eens bekijken.

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Ondersteuning-4K-HDR-van-TV-box/m-p/6374...

 

Yelo app werkt niet samen met de tv-box.

 

Voor de "oeps... " melding, contact nemen met klantendienst Telenet. Waarschijnlijk kunnen zij wel helpen. Dat is beter dan veel tijd verliezen op een vrijdagavond en later geen geschikte hulp vinden.

Experimenteren kan later nog.

 

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TeleAns
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aanmelden via website of app lukt niet

Bedankt voor de info.  Het is over het aanmelden op deze site en app dat ik het heb.  Aanmelden lukt dus niet.

 

Image 098.png

Obscuritatis
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Aanmelden via website of app lukt niet

Ik heb hetzelfde probleem met een yugo abo, aangezien ik enkel via de app kijk en cast kan ik niet door het aanmeldingsprocess geraken, want ik ben niet verbonden via een digicorder of TV box.. 

De Telenet klantendienst zei mij dat het enkel ging via een TV box en aangezien ik die niet heb hadden ze geen oplossing voor mij (stiekem hoop ik dat de persoon aan de telefoon het mis heeft en dat er hier wel een oplossing komt om op de website te geraken zonder TV box) 

0 Likes
Stevie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden via website of app lukt niet

Bij mij hetzelfde al een week en de klantendienst kan mij niet helpen wacht al een week op een antwoord grtzzz

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aanmelden via website of app lukt niet

@Obscuritatis@TeleAns  @Stevie

Ik kan u niet echt helpen. Hier bij mij werkt het nog wel maar daarmee is alles gezegd. Erg traaaag.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TeleAns
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aanmelden via website of app lukt niet

Ondertussen lukt het aanmelden wel.  De reden was achterstand bij het uitvoeren van de technische afhandeling van het overschakelen naar een TV box.  Hierdoor duurde het langer dan verwacht om de correcte TV box aan mijn account te koppelen waardoor aanmelden niet lukte.