24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Nieuwe TV box geeft probleem CS1010. Nu heb ik de A-desk gebeld en ze hebben een afspraak met een technieker gemaakt. Maar nu lees ik in andere posts dat dit een back office probleem is. Kan de technieker dan iets komen doen volgende week?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het hangt er vanaf of dit een softwarematig of hardwarematig probleem is. Indien softwarematig en aangezien het al in back office staat, zal het negen kansen op 10 niet kunnen opgelost worden door een technieker. Als het de hardware is zal een nieuwe box volstaan, is mijn bescheiden mening.😉
Juist een telefoontje gekregen en blijkbaar is de activatie nog aan het lopen. Wachten is de boodschap 🙂
Ik had gisteren ook dit probleem. Door de drukte duurt de technische afwikkeling bij telenet langer dan verwacht. Daardoor heb je inderdaad geduld nodig tot alle openstaande orders zijn verwerkt. Het duurde bij mij ongeveer 3 uur na activatie vooraleer de box werkte met de tv. En nog eens 12u later was pas de correcte TV box gekoppeld in mijn account waarna ik pas kon aanmelden op de website en in de TV app.
Alles in orde nu. Idd een 3 tal uurtjes moeten wachten, maar alles geïnstalleerd. Tv en soundbar rechtstreeks op de TV box. De volgende dagen wat testen en spelen ermee