Beantwoorden
TuypensJoris
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Nieuwe tv box & series

Beste,

 

wij hebben sinds 2 weken de nieuwe telenet tv box.

 

Nu vroeger bij de oude wanneer je series opnam en je had meerder afleveringen te bekijken dan ging hij telkens naar volgende aflevering als je er eentje bekeken hebt.

 

Maar nu moet je er telkens uitgaan en de nieuwe aflevering selecteren. 

 

Ook meerdere afleveringen tegelijkertijd verwijderen lukt me ook niet

 

Of doe ik iets mis...

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe tv box & series

Je doet niets mis. Maar als je de tv-app al hebt, kan je wel een reeks opnames wissen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe tv box & series

je kan ze nog niet allemaal in 1 keer wissen, je moet het 1 per 1 doen via de box,

 

normaal als je een serie bekijkt en je begint vanaf 1 van een hele reeks volgende afleveringen dan geeft die normaal aan om de volgende aflevering te starten als die beschikbaar is.

zo heb ik het toch al gehad bij modern family bv via on demand.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe tv box & series

 

master-magic1

wat ik bedoelde is dat men via de tv-app opnames kan verwijderen. Het is een omweg/sluipweg maar het gaat uiteindelijk wel sneller. Men kan van series een hele reeks afleveringen, tegelijkertijd, selecteren en deleten.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Nieuwe tv box & series


@Master-Magic@  schreef:

 

normaal als je een serie bekijkt en je begint vanaf 1 van een hele reeks volgende afleveringen dan geeft die normaal aan om de volgende aflevering te starten als die beschikbaar is.


Wat noem jij "1" ? Het gebeurt zeer weinig dat je de allereerste aflevering nog hebt... "thuis" zit al ver in de duizenden. Ik herinner mij niet dat het werkt op de TV-box.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe tv box & series

@Theo2 en toch werkt dit bij bepaalde seizoenen van een serie op de tv box, heb dit gehad bij Modern Family bij on demand.

dus het kan en bestaat wel op de box.

maar op opnames kan dit nog niet momenteel en weet niet of het nog komt of kan op deze box deze optie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe tv box & series

@louishufk laat nu net die app nog niet voor iedereen beschikbaar zijn, enkel voor test groep 1.

dus niet iedereen kan dit al op deze manier oplossen 😉  en zo ook deze topicstarter.

even wachten tot in 2019 voor deze optie.

voorlopig dus via de box 1 per 1 voor de niet 1ste groep testers 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.