Beantwoorden
Powpow
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Star Wars Day Primeur! Pageturner! It's your second party!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

We gebruiken veel streamingdiensten en hebben Android TV -> kijken vaak via de apps van VTM, GoPlay enz.

Hebben nog een digicorder en helemaal geen haast, enkel wat nieuwsgierigheid naar de TV-box.

 

Ik zag dat de 'V2' (hardware) van de TV-box uitkwam begin juni '21 dus nu reeds 2jaar geleden.

Nu is de kans heb op een 'gratis' upgrade zou ik wel balen moest er plots een maand later een 'V3' verschijnen.

Is daar überhaupt iets over geweten?

Ik merk dat er tussen de V1 en V2 ook 2 jaar zat vandaar mogelijk wel een relevante vraag 🙂

0 Likes
19 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

@Ex-Netweter het gaat over het feit dat je uw CI+ kaart moet activeren via de helpdesk en dat je uw TV app zelf kan inloggen met de QR code. Het gaat niet alleen over het aantal zenders. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Powpow
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Star Wars Day Primeur! Pageturner! It's your second party!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Amai, zoveel antwoorden had ik ook niet verwacht 🙂

Dat klagen over de klantendienst, TV flow, of al dan niet fiber lijkt me (idd) niet echt relevant.

Ik kreeg gisteren een mail van Telenet dat ze de prijzen binnenkort met 6% verhogen dus ik verwacht wel steeds top-service en de laatste nieuwe technologie en periodieke hardware-upgrades van de TV-box.

Maar er lijkt dus helemaal nog geen zicht op een nieuwe TV-box begrijp ik. Er wordt zelfs nog niet mee gespeeld of ge-beta-test. Dan zal ik gewoon upgraden denk ik.

Bedankt voor de antwoorden alleszins 

 

Ex-Netweter
 

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet


@Powpow  schreef:

Ik kreeg gisteren een mail van Telenet dat ze de prijzen binnenkort met 6% verhogen dus ik verwacht wel steeds top-service en de laatste nieuwe technologie en periodieke hardware-upgrades van de TV-box.


Lol, zo werkt het natuurlijk niet. De prijs is wat de gek ervoor betaalt.

De laatste nieuwe technologie en top-service vind je alleen maar door alle producten en aanbieders op de markt regelmatig met elkaar te vergelijken en daarin telkens nieuwe keuzes te maken.

0 Likes
Powpow
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Star Wars Day Primeur! Pageturner! It's your second party!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Ik had me nochtans voorgenomen om niet deel te nemen aan dergelijke (onnuttige) discussies.

Ik ben in totaal al 30j bij Telenet, heb eenmaal een uitstap van één jaar gemaakt naar Proximus voor de kinderen ivm Studio 100 exclusiviteit, ik was minder tevreden van de klantendienst, TV bediening en snelheid van het internet. Op het gepaste moment (verlof) teruggekeerd naar T'net.

Ik heb bovendien nog gewerkt voor Telenet.. vooruitstrevend bedrijf, geen losse eindjes.

Het is niet zo vreemd om een deftige service te verwachten, zonder op te sommen waarom, maar bv van een klant die al 30j (+-) klant is en die nooit moeilijk gedaan heeft in al die tijd, elke factuur tijdig betaald.

Mijn vraag was gewoon of er binnenkort een nieuwe hardware-versie vd TV-box komt en het antwoord is blijkbaar 'nee'. Veel plezier bij Scarlet in alle geval

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet


@Powpow  schreef:

Mijn vraag was gewoon of er binnenkort een nieuwe hardware-versie vd TV-box komt en het antwoord is blijkbaar 'nee'. 


Het antwoord op "binnenkort" is natuurlijk "neen"...

 

Dat de volgende generatie TV-Boxen op multicast IPTV technologie zal steunen in plaats van Coax/DVB-C is ook al gekend (is al voldoende aan bod gekomen in publicaties/jaarverslagen van Telenet), en dus géén geheim.

Dat Liberty Global een nieuwe TV-Box Mini TV Box - Liberty Global ontwikkeld heeft is ook geen geheim.

Dat Telenet een overeenkomst heeft met Liberty Global voor de toegang tot hun ontwikkelingen van het TV platform is ook geen geheim, en dat hierbij de technologische evolutie van het EOS-televisieplatform naar een "cloud-based over-the-top (OTT) oplossing evolueert" is geweten (zie persmededeling).

Geen idee waarom de Telenet moderator het bericht van @Ex-Netweter  over de toekomstige TV-Box als "puur speculatie" bestempelt 🙄.

De enige speculatie is niet "wat" het wordt, maar "wanneer" Telenet dit op de markt zet 🤔..