Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

TV-box neemt steeds nieuwe en oude aflveringen op

Als ik een opname plan ga ik altijd naar de uitgebreide instellingen voor opname en kies daar altijd voor dit seizoen en later bij opnames voor een serie.

Toch neemt de box ook steevast oudere reeksen van een serie op, ongeacht de zender.

Ik heb hiervoor al verschillende telefoontjes met de helpdesk gehad waarna de box gereset word (want iets anders kennen ze blijkbaar niet) maar die trekt zich daar allemaal niets van aan en blijft oudere reeksen op de planning zetten waarna ik ze wederom wis.

Soms is dit echt moeilijk daar nieuwe en oude afleveringen gelijk uitgezonden worden en ik dus alleen maar een bepaald seizoen kan wissen i.p.v alle en toekomstige.

Is het nog altijd niet mogelijk dat die box eens normaal gaat werken en alleen de opnames gaat doen die je instelt? Ik heb al verschillende boxen omgeruild ook voor dit euvel maar het mag niet baten.

Titel gewijzigd door sleeman(mod) | Vorige titel: Nog altijd ook oudere opnames

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Ik moet zeggen dat ik dit ook al wel gezien heb, maar hier nog geen tijd aan gespendeerd heb.

Als je de serie inplant, is dat dan altijd voor de eerste keer of zijn dit soms ook series die je in het verleden al opnam?

Het is normaal dat omruilen van de box geen effect heeft, het is immers niet de box die de opnames doet. Alle opnames (en instellingen) worden in de cloud gepland en bewaard.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Jij alziend oog. ;-) De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Dit is een gekend probleem van de tv box 

De box ruilen lost het niet op 

Er moeten aanpassingen gebeuren maar na 6 jaar zal dit niet meer gebeuren