24796
netweters
|
152756
antwoorden
|
20735
vragen
|
Wanneer ik de nieuwe tv-app opstart op men iphone krijg ik sinds deze morgen volgende melding : ”oAuth1 provider
Please go back to your client application and try again, or contact the owner and ask for support”
ik heb reeds men gegevens uit de icloud ervoor gewist, de app van men iphone afgehaald en opnieuw erop gezet, de iphone herstart. Niets helpt om het op te lossen. Bij de klantendienst verwijzen ze me door naar apple, zij zeggen dat het komt omdat men gegevens opgehaald worden uit de icloud, maar zelf na opkuis uit men backup van deze gegevens lukt het niet. De iphone is wel geregistreerd in de tv-app doordat ik een video vanaf men tv-app doorgestuurd heb naar men digibox. Op men ipad kan ik wel aonder problemen aanloggen in de tv-app. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zodat ik ook opnieuw op men iphone tv kan kijken?
Hier hetzelfde 😕
deze zegt hier dat we geen digitale tv hebben
online inloggen op yelo.be geeft dezelfde melding
Blijkbaar is het nodig om even de cache en cookies van je browser te verwijderen. Normaal zou het aanmelden erna terug moeten lukken. Testen jullie het eens uit?
@louishufk, blijkbaar nog enkelen met hetzelfde probleem. Test jij dit ook even?
Heb het getest op 2 toestellen. Een toestel is (onder begeleiding van telenet medewerkster) geherinstalleerd. Dat gaf op dat ogenblik geen verbetering.
Nu (12u05) is het probleem zonder ingreep op cache of cookies op beide toestellen verdwenen.
Groeten
Ik bevestig ook even dat het probleem vanzelf verdwenen is, net zoals het vanzelf gekomen was. Alle acties die ik gedaan heb, losten niets op, en nu werkt het terug vanzelf.