Beantwoorden
Suzie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Ondertiteling bij TV-box opname flikkert

Ik heb een opname van een programma op canvas handmaid's tale. Als ik deze afspeel met ondertiteling flikkert er door de ondertitels het cijfer 888.  Bij een vriendin is er hetzelfde probleem.  Is het mogelijk dit op te lossen of is dat een foutje in de ondertiteling? 

Alvast bedankt voor de hulp. 

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertiteling bij TV-box opname flikkert

@Suzie Je kan dat uitzetten door op de knop met de 3 bolletjes te drukken en ondertiteling uit te zetten voor die opname 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Ondertiteling bij TV-box opname flikkert

Bedankt voor de snelle reactie.  Maar de ondertiteling is niet leesbaar doordat de 888 erdoor flikkert.  De ondertitels zou ik graag opzetten zonder de 888 erdoor. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertiteling bij TV-box opname flikkert

@Suzie Het kan zijn dat het programma geen ondertiteling heeft op de opname...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ondertiteling bij TV-box opname flikkert

@Suzie   rustig proberen je zal zien het werkt. Dat duidt erop dat de ondertitels in het programma ingebakken zijn en bij iedereen zichtbaar. Is meestal zo bij anderstalige programma's. De ondertitels op pagina 888 txt zijn er dan niet.

 

0 Likes