Beantwoorden
LTim0000
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Geluid valt weg bij gebruik TV-Box

Wij hebben de combinatie van een Panasonic TX-P42G20E, Versterker Onkyo TXSR674E en (sinds kort) de TV box van Telenet.

Sinds het gebruik van de tv box, valt het geluid regelmatig weg wanneer je zapt en/of altijd als je switched naar de Netflix app. 

 

tot heden nog geen oplossing gevonden. kunnen jullie helpen?

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid valt weg bij gebruik TV-Box

@LTim0000  je kan al eens om te beginnen je HDMI kabel eens versteken in een andere poort of deze vervangen. Het weg vallende geluid heb ik nog niet ervaren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1678
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geluid valt weg bij gebruik TV-Box

@LTim0000  probeer de hdmi kabel van de digirecorder in de HDMI ARC poort van je tv te steken, dit zou dan moeten werken. (hdmi ARC poort 2 op uw tv). Als dat werkt kan je de versterker er tussenzetten op hdmi 1 of 2. 

Als je alleen het geluid van je versterker gebruikt, kan je dit aangeven op uw digibox (externe audio in uw geluidsettings) Daardoor zal de interne (indien aangesloten op je tv) niet meer werken en moet je altijd je versterker opzetten als je audio wil.
Als pcm audio opstaat op je digirecorder werkt alleen Pure Audio, Direct en Stereo op uw versterker.
Passtrough zal wel werken omdat dit het signaal volledig kan doorgeven.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes