24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb een probleem met mijn versterker, hij is gekoppeld aan de tv box de televisie ook
Als ik het geluid harder of zachter wil zetten gebeurt er niets dan moet ik naar de instellingen het geluid regelen. Het staat dan op de tv maar ik moet de versterker dan selecteren wat ik dan doe dan is dat in orde maar naar een tijd spring het weer terug op de tv krijg dan een melding links boven op het scherm dag het geluid via de tv met de afstandsbediening moet regelen en dan kan ik dus weer via instellingen de panasonic versterker gaan selecteren dit gebeurt via hdmi kabel en/of optische kabel.
Zeer irritant, kan dit via de instellingen geregeld worden dat als ik de versterker selecteer het niet terug gaat naar de philips tv of moet ik met een aparte afstandbediening gaan werken?
Ik heb hetzelfde probleem en koppel mijn versterker dan maar manueel...elke dag opnieuw!!
Zou het iets te maken kunnen hebben met de energy-saving functie??
Hey @SallyB, maak je gebruik van een TV-box of een decoder? Kan je eens even nakijken of de optie voor 'home cinema' actief staat? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/geluid-optimaal-instellen-voor-telenet-tv/. Hoe staat de energiestand momenteel bij jou?
Ik heb een Tv-Box.
Mijn dolby stereo staat "Aan"
Mijn energy stand staat op "snelle start"...dus uit.
Groetjes