24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Sinds de laatste update (vermoed ik) moet ik onder de instellingen van de tv-box steeds opnieuw instellen dat ik het geluid wil regelen via mijn audio receiver.
Dus moet ik vaak opnieuw de versterker koppelen en zeggen dat ik geluid van de versterker wil regelen ipv tv.
De dag erna is dit weer weg en moet ik dit opnieuw doen.
Blijkbaar "vergeet" de tv-box deze keuze / koppeling.
Hier hetzelfde probleem.
Reeds vanalles geprobeerd, terug naar fabrieksinstellingen, zwarte knop achteraan, maar geen resultaat. De box 'vergeet' die instelling telkens weer.
Noodgedwongen de afstandsbediening van de soundbar erbij genomen.
@Suzy Soundar is gekoppeld via manueel eerst 4 tekens van het typenummer in te voeren.
Nog steeds verliest de box zijn instelling en springt terug naar mijn Philips TV (waarvan de luidsprekers zijn uitgeschakeld)
een harde (3-knops) reset heeft ook niet geholpen.
We zullen eens proberen te bellen naar de klantendienst, want op de tweet heb ik geen reactie gekregen.
We blijven hopen op een goeie definitieve oplossing
Bedankt. Dat heb ik idd al zo gedaan. Ik geef dan het nummer van mijn versterker in en dan werkt het weer na een 30-tal seconden. Helaas is de setting de dag erna weer verloren.
Lijkt me een bug te zijn sinds één van de laatste updates. Daarvoor had ik dit probleem niet.
@Suzy
Stom antwoord ontvangen van telenet.
Ze hebben het precies niet begrepen, en geven geen oplossing
"Van Telenet Info
Wij kunnen u niet helpen met het instellen van onze afstandsbediening voor apparatuur van derde partijen
mvg"
Raar maar waar ....
Sinds gisteren geen enkel probleem meer, zonder iets verder te wijzigen aan mijn instellingen.
Bij mij dus voorlopig geen probleem meer
Hier hetzelfde probleem sinds een goeie maand... Soms enkele keren per dag opnieuw koppelen van de afstandsbediening en de versterker. Erg vervelend!