Beantwoorden
Issam
Experienced Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ondertiteling op nieuwe tv box

Hoe kan ik ondertiteling aanzetten met de nieuwe tv box ? 

0 Likes
13 reacties
gglenn
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Ondertiteling op nieuwe tv box

@Issam

 

 Druk op , kies 
 > Voorkeuren > Opties ondertiteling om ondertitels aan te zetten. Je kan de ondertitels tijdens de film makkelijk aanpassen viavan je afstandsbediening.

 

mvg 

p.s. je hebt 3x maal dezelfde vraag openstaan 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ondertiteling op nieuwe tv box

@gglenn, goed opgemerkt! Heb de posts die @Issam dubbel had geplaatst, verwijderd. Zo blijft er één centrale post om op te reageren en blijft het overzichtelijk voor iedereen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Ondertiteling op nieuwe tv box

Gewoon met de contex knop lukt ook : knop met drie puntjes ...

Dan ondertiteling aanzetten (werkt maar bij bepaalde zenders/programma's )

0 Likes
Issam
Experienced Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ondertiteling op nieuwe tv box

@gglenn,,

 

Hoe kan ik het activeren tijdens het kijken van een tv-show bijvoorbeeld ? 

 

Alvast bedankt!

 

Mvg.

Issam

 

Merci @Suzy! heb het net gezien dat ik het 3x heb gepostSmiley LOL

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ondertiteling op nieuwe tv box

@Issam, geen probleem, enthousiasme vinden we hier op De Netweters helemaal niet erg! Smiley Erg vrolijk


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Ondertiteling op nieuwe tv box

@Issam ik zat gisteren te sukkelen maar heb het gevonden, dus u drukt op knop met 3 puntjes dan selecteert u met pijltoetsen ondertiteling en ok, staat er dan ondertiteling uit ga dan met pijltoets op Nederlands staan bv en ok. 

Jos

0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Ondertiteling op nieuwe tv box

Heb regelmatig op travel channel geen ondertitels, en als ik ze opzet lopen ze alles behalve synchroon met het programma.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Ondertiteling op nieuwe tv box

@marc1201 Ja dat staat duidelijk nog niet op punt, in mijn hoofd instellingen staat de ondertiteling aan op Nederlands en  gewone ondertiteling want daar kan u ook nog eens kiezen voor gehoorgestoorden en juist die laatste loopt zeker niet gelijk, maar dan nog heb ik heel dikwijls dat onderaan 888 staat de pinken, dan moet ik spelen met de toets met 3 puntjes en ok toets dan blijft de 888 weg en toch ondertiteling behouden, dat is gemeld maar, een oplossing  is er nog steeds niet.

Jos

0 Likes

Ondertiteling op nieuwe tv box

@marc1201 @Suzy @Cru Marc ik heb dit gecopieerd bij een andere vraag over ondertiteling omdat het dikwijls terugkomt (vraag over gelijk lopen), de tip komt van louis waarvoor dank.

Bij opgenomen programma's met teletext ondertiteling  die niet start moet men deze wel inschakelen zoals reeds beschreven is. Start de ondertiteling dan nog niet of volkomen asynchroon (wat meestal gebeurd bij kijken vanaf begin) kan men dit synchroniseren door eventjes te pauzeren of vooruit of achteruit te scrollen.

 

hopelijk heeft u er wat aan.

 

groeten 

0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Ondertiteling op nieuwe tv box

@Ex-Netweter, ik heb ondertussen wel gemerkt dat als je de ondertitels op nederlands zet via de drie puntjes, net voor het programma begint, dat het dan wel redelijk loopt. De ondertitels lopen dan wel een fractie voor, maar het is te volgen.

Ex-Netweter
 

Ondertiteling op nieuwe tv box

@marc1201 @Suzy @Cru @gglenn marc bedankt voor de extra tip, ik ga het ook kopieren op mijn pc voor in de toekomst.

Jos

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ondertiteling op nieuwe tv box


Start de ondertiteling dan nog niet of volkomen asynchroon (wat meestal gebeurd bij kijken vanaf begin) kan men dit synchroniseren door eventjes te pauzeren of vooruit of achteruit te scrollen.

 

Dat helpt bij mij niet maar bij opnieuw drukken op drie puntje is er nu een commando vanaf begin starten, dan kloppen de ondertitels wel, maar moet men al de reclame weer voorbij zien komen .... alhoewel ik zie nu juist dat het bij doorspoelen dan ook ok blijft.

 


 


 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Ondertiteling op nieuwe tv box

@Theo2  theo lees dit nog eens door, heb deze text gecopieerd ik heb mijn ondertitels op standaard staan en nederlands, ik heb ook last maar niet zo dikwijls als u.

Jos

Druk op , kies 
 > Voorkeuren > Opties ondertiteling om ondertitels aan te zetten en de taal te kiezen.

Je kan de ondertitels tijdens de film makkelijk aanpassen via

. . .
van je afstandsbediening.

 

0 Likes