24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enkele dagen kan ik geen onderschriften meer afbeelden met de nieuwe tv-box (V4.13).
Bij de update naar de laatste versie, een aantal weken geleden, was het probleem met de onderschriften helemaal opgelost.
Nu kan ik sinds enkele dagen geen onderschriften meer bekomen; niet bij live, niet bij uitgesteld en niet bij opnames.
Heeft er nog iemand dit probleem en/of een oplossing er voor.
Frank
Opgelost! Ga naar oplossing.
De box vertoont nog kleine gebreken, zoals ondertiteling die midden een opgenomen programma wegvalt!!!
Ook vindt ik het hinderlijk dat wanneer overgeschakeld wordt van een opgenomen programma naar live kijken en omgekeerd, de functie ondertitels telkens terug moet ingeschakeld worden.
De box “bevriest” soms, maar door hem met de schakelaar uit e n terug aan te zetten werkt hij terug normaal. Toch nog enkele aandachtpuntjes hé.
Nog even over de onderschriften:
Op aanraden van dit forum het toestel reset door aan/uit te zetten met de knop achteraan. Alles inderdaad terug OK maar slechts voor enkele dagen. Ook al eens op aanraden van de Telenet support het toestel terug naar de fabrieksinstellingen gezet.
Het resultaat is in beide gevallen hetzelfde. Alles werkt terug voor enkele dagen. Heel raar maar toch een punt waar Telenet werkt zou van moeten maken.
Heb dit gisteren nogmaals gemeld per telefoon, “men” weet ervan en er is een dossier opgesteld. Hopelijk bij volgende update in orde????????
Dit gebeurt idd nog te vaak.
Continu herstarten is ook verre van leuk.
Als de ondertitels werken, merk ik ook vaak dat de letter “j” of “d” wegvalt.
Nog werk aan de winkel...
Inderdaad de letters j en d alsook & vallen dikwijls weg, heb je dit al gemeld op de telefonische helpdesk?
@Joe54 schreef:Inderdaad de letters j en d alsook & vallen dikwijls weg, heb je dit al gemeld op de telefonische helpdesk?
Is gemeld. Staat als “rood” aangevlagd om dit op te lossen blijkbaar
Toch raar dat Telenet nu reeds heeft laten weten dat de testperiode bijna ten einde is.
Dat wil dus zeggen dat de toestellen nu vrijgegeven worden zonder dat de software helemaal op punt staat?
Rare manier van werken !!!
@GK5 denk dat die niet goed op de hoogte is hij heeft zo nog eens iets gestuurd dat alles opgelost is en enkele weken later een mail dat de testperiode verlengd was tot augustus nu weer ne tegenstrijdige mail, ik hou er geen rekening meer mee, we zullen het wel zien as het zo ver is.
de boel uitrollen met zoveel problemen zou wel heel straf zijn.
Jos
Heel raar, de problemen met de ondertitels blijven en de frequentie van die problemen neemt toe. Wanneer wordt dit opgelost?
Beste,
Zoals meermaals gelezen, is er degelijk een groot probleem omtrent
de ondertiteling van uitzendingen !
Sedert een tweetal weken telkens het opschrift op de titelbalk
( zie foto )
Er zijn nog wel meer problemen met de ondertiteling.
Je moet wel telkens bellen en het doorgeven zodat de techniekers weten wat er scheelt. Als je niet telefoneert gebeurd er niets!!!!!!