Beantwoorden
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

Sinds enkele dagen kan ik geen onderschriften meer afbeelden met de nieuwe tv-box (V4.13).

Bij de update naar de laatste versie, een aantal weken geleden, was het probleem met de onderschriften helemaal opgelost.

Nu kan ik sinds enkele dagen geen onderschriften meer bekomen; niet bij live, niet bij uitgesteld en niet bij opnames.

Heeft er nog iemand dit probleem en/of een oplossing er voor.

Frank

0 Likes
25 reacties
Ex-Netweter
 

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@GK5 kijk de hoofdinstellingen na, huisje dan helemaal rechts instellingen, ondertiteling moet aan staan.

u kan ook knop 3 puntjes gebruiken maar als de hoofdinstellingen voor ondertiteling niet goed staat begint u al slecht.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@GK5heb dit ook sinds enkele dagen, de ondertiteling staat aan en ze komen niet, denk een bug bij telenet zelf.

al eens gemeld op dit forum paar dagen geleden.

zenders met DVB ondertiteling en text ondertiteling hebben dit probleem.

zenders met ingebakken ondertiteling hebben dit probleem niet. (zoals Vier enz waar de ondertiteling door de zender automatisch op het scherm komt bij enkele Vlaamse programma's).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@Master-Magic is dit al gemeld? ik heb er wel mee gebeld maar dat ging over de info van de uitzending, ik wist niets van ondertiteling.

Jos

0 Likes
SarahC
Ex-Moderator
Berichten: 17
Laat de zon in je hart! Smile! My smart Valentine Trick or treat?

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

Als je problemen opmerkt met je nieuwe TV-box, dan mag je ons hierover steeds contacteren!

Dit kan via Facebook of Twitter, of via onze helpdesk op nummer 015 33 44 88. 

 

We helpen je hier graag mee verder!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSarah
Telenet Trip

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@Ex-Netweter  @SarahC hier --> https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Niet-inbegrepen-in-jouw-abonnement-Abonneren/m-p/56616

 

ook al gemeld dat er problemen zijn de laatste dagen.

moet iets zijn met de telenet box en de aanvoer daarnaar.

 

even update: op de telenetbox op animal planet geen ondertiteling, Nederlands staat aan voor de ondertiteling maar er komt geen,

heb ook nog een CI module en op de ontvanger waarop ik de zenders mee kan bekijken op Animal Planet wel ondertiteling via CI module met de ontvanger waarop de CI module zit, 

dus het probleem ligt bij de telenet box dat er geen ondertiteling is of komt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

Ik heb dit probleem ook al meermaals ervaren.

Als ik reset met de aan/uit-knop aan de achterkant, is het probleem tot nu toe steeds (tijdelijk) opgelost.

0 Likes

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@Master-Magic ik bedoelde moet het nog gemeld worden op nr 015 33 44 88, maar nu @SarahC het ook heeft gezien moet zij maar belle Smiley Vrolijk

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@Jan14 idd herstart en ze zijn terug, dit moet toch niet de oplossing zijn daarvan, ik heb een satelliet ontvanger met kabel tuner op ook en daarvan werken de ondertiteling altijd, die moet ik nooit herstarten en daarop valt het nooit uit.

moet iets aan de telenetbox zijn die dit veroorzaakt.

buggy software ofzo, niet echt goed dit.

in het begin van het testen, juli nooit problemen ermee en nu de ene na de andere bug op de box.

zou niet mogen zoiets.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

Ondertitels op tv-box werken niet meer!


@Master-Magic  schreef:

@Jan14 idd herstart en ze zijn terug, dit moet toch niet de oplossing zijn daarvan, ik heb een satelliet ontvanger met kabel tuner op ook en daarvan werken de ondertiteling altijd, die moet ik nooit herstarten en daarop valt het nooit uit.

moet iets aan de telenetbox zijn die dit veroorzaakt.

buggy software ofzo, niet echt goed dit.

in het begin van het testen, juli nooit problemen ermee en nu de ene na de andere bug op de box.

zou niet mogen zoiets.


@Master-Magic Zou idd niet de structurele oplossing mogen zijn, maar is een gekend probleem en er wordt volop aan gewerkt heb ik begrepen. Was ook eerder @GK5 bedoeld, die achter een oplossing vroeg.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@Jan14 nog nooit problemen mee gehad sinds nu, iets in de software die dit veroorzaakt kennelijk.

zou toch niet mogen van zo een groot bedrijf, altijd zeer tevreden geweest van telenet en van de telenetbox, nooit echt grote problemen gehad tot nu.

moet ook wel zeggen, zit boven de 50% opnames op de box, en heb altijd problemen als ik erboven kom, 

zou dit er ook iets mee te maken hebben, vraag me dit af omdat ik dit altijd heb als ik boven de 50% kom met opnames op de cloud.

of is dit altijd heel toevallig????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@Master-Magic Ik kan nog niet meespreken over meer dan 50% volume, ben pas ingestapt eind november.

Is wel een goed punt en ik hoop inderdaad dat ze ook stresstesten per gebruiker doen qua volumes.

Qua ondertiteling zelf, ervaar ik wel progressie: eind november werkte ondertiteling bij mij niet of was deze veel te klein.

Vanuit mijn perspectief dus wel verbetering, maar als ik u begrijp werkte het in juli volledig perfect en is het dan verslechterd en probeert men dit nu structureel op te lossen. Volledig akkoord trouwens dat resetten niet de standaardoplossing mag en kan zijn.

Waarschijnlijk een van de redenen voor verlenging van de testfase, want zo kan je dit niet loslaten op het grote publiek.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

@Master-Magic ik zit boven de 70 % maar eerlijk gezegd ik weet niet eigenlijk naar wat ik moet zoeken welke zenders life of niet, let wel op ik heb geen play more netflix enz, heb het even life overlopen en de enige is npo 1 daar had ik geen ondertiteling ook geen keuze met 3 puntjes ik ging naar de volgende post en per toeval terug naar npo 1 en dan had ik wel de ondertiteling, maar dat is het enige wat ik ondervind en npo1 nu flikken maastricht  gebruik ik zelfs normaal niet de ondertiteling.

Jos

0 Likes
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

TV-Box ook herstart en er zijn inderdaad terug onderschriften. Benieuwd voor hoelang.

Frank

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ondertitels op tv-box werken niet meer!

is iets dat niet zou mogen dat men elke keer moet herstarten om die ondertiteling te krijgen.

in het begin bij het testen tot november, toch zo een 4 maanden nooit problemen mee gehad, 

men zet er nieuwe update op van de software en er komen meer bugs in het toestel........


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes