Beantwoorden
KLE
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

Sinds enkele weken, na verhuis, nieuwe TV Box in gebruik genomen, maar nog steeds geen mogelijkheid om programma's op te nemen, zie foto. Die melding verschijnt wanneer de opname-knop op de afstandsbediening wordt ingedrukt. Ook via browser op Telenet.tv ontbreekt elke mogelijkheid om opnames te doen. Voordien gebruik gemaakt van Digicorder. 

Diagnose interactiviteit uitgevoerd en is in orde.

Al 2x helpdesk gecontacteerd, maar nog steeds geen oplossing voor dit opnemen probleem.

melding bij opname-knop afstandsbedieningmelding bij opname-knop afstandsbediening

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: opname functie niet beschikbaar in TV Box en Telenet.tv

0 Likes
9 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

@KLE er lijkt mij dan iets niet correct geactiveerd/geprovisioneerd te zijn voor jou bij de ingebruikname van de TV-box. Hebben ze bij de klantendienst geen dossier voor je opgemaakt om dit uit te zoeken? 

Wat zie je trouwens staan wanneer je naar een programma in de TV-gids gaat en dan de informatie van dat programma opent (via OK)? Zie je dan ook geen mogelijkheid om op 'Opnemen' te duwen? Indien ja, zie je hetzelfde scherm als je er dan voor kiest? 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
KLE
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

geen opname optiegeen opname optiegeen opnamegeen opnameIMG-20230224-WA0002.jpgTelenet.tv app programma detail geen opnameTelenet.tv app programma detail geen opnameTelenet.tv app TV-gids geen opnameTelenet.tv app TV-gids geen opnameIMG_0291.jpg

0 Likes
KLE
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

Zonet nog maar eens een half uur wachten op telefonische helpdesk. Er werd dan een volledige reset van de TV Box uitgevoerd, waarbij je gedurende 20 minuten van de box en afstandbediening moet afblijven.

Nu een dik half uur later is de situatie nog steeds het zelfde, dus geen opname functie.

Zucht ... 😴

0 Likes
KLE
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

Ondertussen op WhatsApp, maar bijna 2 weken later nog geen oplossing.

KLE_0-1678874096568.png

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

@KLE erg vervelend dat het al zo lang aansleept. Hopelijk wordt je dossier snel opgepikt door de collega's achterliggend, aangezien je toch al een hele tijd zonder opnamemogelijkheden zit. Probeer het zeker dagelijks eens om te zien of er vooruitgang op te merken is.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
KLE
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

@Suzy wel gek, want net na jouw bericht ontvingen we onderstaande e-mail

Telenet installatie diensten 20230316.JPG

0 Likes
KLE
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

Na ontvangst van de e-mail voor zelf-installatie (wat niet klopt, want Telenet-technieker was ter plaatse geweest op 6 januari 2023) hebben we de opname opnieuw geprobeerd.

De optie voor opname was plotseling zichtbaar in het menu, maar functioneerde nog niet. Terugkijk-tv werkte ook niet meer. Zie foutmeldingen hieronder. Herstarten van de TV-box bracht geen oplossing. Vervolgens ook modem (en TV-box) uitgeschakeld. Modem opnieuw gestart, 5 minuten wachten en dan TV-box gestart. Eureka, geen foutmeldingen meer. 

Afgezien van de e-mail voor zelf-installatie is er na 3 maart 2023 geen enkel contact meer geweest van Telenet. Je moet dus zelf maar raden wat je daarmee aanvangt. 

Ook over enige compensatie blijft het voorlopig muisstil. De nieuwe Telenet-TV-ervaring? Van 6 januari tot 16 maart geen opnames met de TV-box. Benieuwd naar de volgende factuur.

Telenet IMG-20230316-WA0004.jpgTelenet IMG-20230316-WA0003.jpgTelenet IMG-20230316-WA0002.jpg

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

compensatie moet je aanvragen als je niets vraagt dan is er geen

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv

@KLE ik begrijp uit je bericht dat de situatie ondertussen is opgelost, maar dat je inderdaad lange tijd zonder deze tv-functionaliteiten gezeten hebben. Daarom zou ik net als @luc55 je willen aanraden contact op te nemen met Telenet met een vraag ter compensatie. We kunnen klantendossiers niet via hier behandelen, want we hebben er geen toegang toe vanuit De Netweters.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes