Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Opnameplanning "rommel"

Ik ben toevallig eens gaan kijken op de lijst van geplande opnames.....

Voorstel 1) zet op die gele logo: Volledige lijst....

Onderaan een lange lijst rommel.

Programma's waarvan Telenet dacht dat het series waren, die het echter niet zijn.....

Eén voor één opgekuist.....

Bij opnames moet je af en toe ook eens kijken , berg electronische afval.

Voorstel 2) Stel hier maar terug max. in voor te bewaren afleveringen 5 of 7 stuks is lang ok....was heel handig op decoder.

Maar ja : we horen niets over de belangrijke bugs dus dit zal ook wel niks worden zeker.

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opnameplanning "rommel"

ik weet niet waar je die elektronische afval vind, ik heb dit alleszins niet ???

kan je daar een foto van posten bv ????

vind zoals het nu is wel handig die 2 opties van opname's en geplande,

en ja, opnames die je hebt opgenomen en gedaan zijn worden nog van onderen bewaard als opname omdat als er een 2de seizoen komt die dan ook automatisch deze opneemt,

bij de vroegere digicorder zag je dit allemaal niet als je een serie opnam en deze beëindigd was en bij de nieuwe wel.

vind dat wel handig, zo vergeet je bv niet dat een volgend seizoen van een bepaalde serie opgenomen word.

is ook handig als je bv een serie bent beginnen opnemen vanaf aflevering 3, zoals ik nu tegenkom met een serie die ik vanmiddag pas ontdekt heb en wil zien maar dinsdag al aflevering 3 is, zo neemt die alles op en als aflevering 1 en 2 nog word uitgezonden dan neemt die ze automatisch op en heb je heel de serie volledig.

denk gewoon dat wennen is en je niet mag vergelijken met de vorige digicorders daar deze helemaal nieuw zijn en op een andere manier werken.

denk ook dat daardoor sommige opties die al veel gevraagd zijn misschien niet mogelijk zijn omdat het toestel het zelf niet toelaat of niet geschikt voor is.

is totaal nieuw merk en type en toestel en werkwijze......

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

Opnameplanning "rommel"

Wat betreft een voor een opkuisen.

Je kan dat opkuisen ook via de tv-app. Daar is het mogelijk om een hele reeks afleveringen te selecteren en te wissen. Daar gaat dat eenvoudiger en sneller dan met de tv-box.

Groeten

louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Opnameplanning "rommel"

@louishufk@  schreef:

Wat betreft een voor een opkuisen.

Je kan dat opkuisen ook via de tv-app.

Wat is de TV-app ???

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

Opnameplanning "rommel"

Dat is de vervanger van yelo, maar is nog niet ver verspreid. Mijn voorgestelde oplossing is dus wat voorbarig en dus iets om naar uit te kijken.

Groeten

louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
0 Likes