Beantwoorden
Chris57
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames TV-box bekijken op TV-box 2e adres?

Wij hebben op ons hoofd adres een TV box en ons 2e verblijf ook een TV box op naam van dezelfde gebruiker (account).

De opnames die gemaakt zijn  op de TV box van het hoofdverblijf zijn niet te bekijken op op het 2e verblijf , of andersom. Is dit te verhelpen ?

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Opnames 2e TV box

0 Likes
17 reacties
Chris57
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Opnames TV-box bekijken op TV-box 2e adres?

Inderdaad kan je de Telenet TV app gebruiken op je 2e adres (dat hadden we oorspronkelijk, met een verbruik van ongeveer 10 Gb volume) en dan moet je wel een internet abonnement met onbeperkt volume afsluiten, om iedere dag te streamen en dan kom je kom je aan dezelfde +/- maandelijkse kostprijs als met een 2e TV box.

Ik vermoed dat het technisch wel mogelijk moet zijn om op 2 adressen van de zelfde klant , toegang te hebben tot het zelfde cloud adres of zie ik dat verkeerd ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Opnames TV-box bekijken op TV-box 2e adres?

@Chris57 Je hebt ook internet nodig voor die twee tvbox om interactief te zijn. als je een one hebt en je hebt goede 4G/5G op die locatie kun je je gsm als hotspot gebruiken en een apple tv connecteren. Toen ze hier werken uitvoerden in de straat heb ik zo tv kunnen kijken

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames TV-box bekijken op TV-box 2e adres?


@Christof75  schreef:

@StefaanH 

200 uren opnames, als je zoveel staan hebt, wanneer kijk je daar dan allemaal naar? dat is 8 dagen non stop kijken, zelfs voor gepensioneerden is da een hele taak om dat allemaal te bekijken


Ikzelf heb gewoon twee digicorders, maar ik neem zo goed als niks op. Mijn madam daarentegen ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.