24796
netweters
|
152752
antwoorden
|
20735
vragen
|
Sinds een dag of twee moet ik steeds de tv-box even uitschakelen en terug aanleggen om dan "mijn opnames" te kunnen zien. Ik denk dat die zijn IP-adres van de cloud verliest of zo.
Heeft nog iemand dat voor?
@Telebid, ik heb dat 1x gehad na de update tussen 3 en 4 u s'morgens, ik heb niets gedaan en om 4 uur was het terug in orde.
Jos
Ik doe dit met het knopje achteraan, maar heb vandaag een mail gekregen dat ik de app kan downloaden.
Misschien hebben ze de TV-box voorbereid op deze app. Ik hou jullie zeker op de hoogte.
er waren bij Orange gisteren en tot vanmorgen DNS problemen op de kabel wat dus ook van telenet is,
misschien heeft dit er ook mee te maken.
problemen zijn ondertussen opgelost bij hen, ze kunnen weer op internet via wifi en 4G.
Heb het twee dagen geleden terug gehad en dan moest ik terug het knopje uitschakelen.
Ben benieuwd wat dit kan zijn.
@Master-Magic ik heb inderdaad het vermoeden dat de verbinding met de cloud uitvalt. En dat door de herstart terug een IP-adres kan worden toegekend.