24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Nadat ik eind december STREAMZ toegang had laten wijzigen naar de versie met reclame (die mij niet beviel) en terug premium toegang had aangevraagd heeft het twee maand geduurd vooraleer de STREAMZ toegang terug werkt via de TVBOX EN TV-APP. Afgelopen woensdag kon ik plots geen programma’s meer oproepen en diende ik mijn profiel terug aan te maken. Ik merkte dat de STREAMZ toegang daarna in orde was (EINDELIJK) maar mijn bewaarde opnames zijn weg. Ergens begrijpelijk want die hangen dus aan het profiel vast. Maar aangezien die oonames sinds de TVBOX wordt gebruikt niet meer op een HDD staan zoals bij de digicorder staan ze nu op een server bij Telenet. Logischerwijze zal Telenet dus met een indexatiesysteem werken om alle opnames die door de klanten bewaard werden op te roepen. Dat is een zeer efficiënte manier om servervolumes te beheren. Zouden ze bij Telenet ook voorzien hebben wat te doen als ze een profiel verwijderen om een probleem op te lossen ? Of is het gewoon pech, zoals vroeger toen een HDD het begaf ?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Opnames op TVBOX kwijt ?
Dit is niet de eerste keer dat we dit horen
Vanaf je een nieuw profiel hebt start je weer op nieuw zonder favorieten
Van de oude profielen is geen spoor meer van bij telenet en ook bij Streamz meer dit hebben we hier ook al gehoord hier
Bij netflix komt dit ook voor
Natuurlijk je moet het niet aantrekken het werkt weer dat is belangrijk en de rekening na kijken dat de datum klopt van vanaf het abo loopt
In toekomst zal het wel rapper in orde komen wand 2 maanden is te lang zeker nu de inkomsten nodig zijn
@ArmandoCortez oei dat is niet leuk. Wat bedoel je juist met "diende ik mijn profiel terug aan te maken" Is dat bij Telenet zelf dan of gaat dit over je Streamz geschiedenis?
Je neemt best contact op met Telenet om hier een dossier voor te laten aanmaken. Of de opnames nog te redden zijn weet ik niet; maar aangezien het hier gaat om een fout aan hun kant zou ik hier toch over klagen en een compensatie (korting) durven vragen.
@luc55 opnames zijn niet gelinkt aan een je TV-box profiel maar aan je abonnement, dus snap niet echt wat "favorieten" er mee te maken hebben
Ik kreeg een foutmelding toen ik het nieuws wou kijken in vertraagd relais. Ik zag dat mijn profiel (en hrt gedeelde profiel) weg waren dus heb het terug aangemaakt. Daarna kon ik terug naar programma’s kijken. Later zag ik dan dat mijn bewaarde opnames weg waren. Ik denk dat telenet, om mijn access naar Streamz via de tvbox in orde te krijgen, mijn profiel heeft verwijderd. Bij het terug aanmaken werd dan de missing link naar Streamz ook geladen.
Je kan een lijst maken wat je wil zien hij onthoud dit zo bezien we dit als een favoriet
als er nieuwe zaken bij komen kan hij een afweging maken dat het iets van jouw is
Bij een nieuw profiel start je weer op 0
Het klopt er is geen spoor meer van alles wordt verwijdert
Zou ook stom zijn om dit allemaal bij te houden geheugen verspilling