Beantwoorden
ArmandoCortez
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnames op TVBOX kwijt na aanpassing Streamz.

Nadat ik eind december STREAMZ toegang had laten wijzigen naar de versie met reclame (die mij niet beviel) en terug premium toegang had aangevraagd heeft het twee maand geduurd vooraleer de STREAMZ toegang terug werkt via de TVBOX EN TV-APP. Afgelopen woensdag kon ik plots geen programma’s meer oproepen en diende ik mijn profiel terug aan te maken. Ik merkte dat de STREAMZ toegang daarna in orde was (EINDELIJK) maar mijn bewaarde opnames zijn weg. Ergens begrijpelijk want die hangen dus aan het profiel vast. Maar aangezien die oonames sinds de TVBOX wordt gebruikt niet meer op een HDD staan zoals bij de digicorder staan ze nu op een server bij Telenet. Logischerwijze zal Telenet dus met een indexatiesysteem werken om alle opnames die door de klanten bewaard werden op te roepen. Dat is een zeer efficiënte manier om servervolumes te beheren. Zouden ze bij Telenet ook voorzien hebben wat te doen als ze een profiel verwijderen om een probleem op te lossen ? Of is het gewoon pech, zoals vroeger toen een HDD het begaf ?

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Opnames op TVBOX kwijt ?

5 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opnames op TVBOX kwijt na aanpassing Streamz.

Dit is niet de eerste keer dat we dit horen

Vanaf je een nieuw profiel hebt start je weer op nieuw zonder favorieten

Van de oude profielen is geen spoor meer van bij telenet  en ook bij Streamz meer dit hebben we hier ook al gehoord hier

Bij netflix komt dit ook voor

Natuurlijk je moet het niet aantrekken het werkt weer dat is belangrijk en de rekening na kijken  dat de datum klopt van vanaf het abo loopt

In toekomst zal het wel rapper in orde komen wand 2 maanden is te lang zeker nu de inkomsten nodig zijn

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1133
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Opnames op TVBOX kwijt na aanpassing Streamz.

@ArmandoCortez oei dat is niet leuk. Wat bedoel je juist met "diende ik mijn profiel terug aan te maken" Is dat bij Telenet zelf dan of gaat dit over je Streamz geschiedenis?

Je neemt best contact op met Telenet om hier een dossier voor te laten aanmaken. Of de opnames nog te redden zijn weet ik niet; maar aangezien het hier gaat om een fout aan hun kant zou ik hier toch over klagen en een compensatie (korting) durven vragen.

@luc55 opnames zijn niet gelinkt aan een je TV-box profiel maar aan je abonnement, dus snap niet echt wat "favorieten" er mee te maken hebben


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ArmandoCortez
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnames op TVBOX kwijt na aanpassing Streamz.

Ik kreeg een foutmelding toen ik het nieuws wou kijken in vertraagd relais. Ik zag dat mijn profiel (en hrt gedeelde profiel) weg waren dus heb het terug aangemaakt. Daarna kon ik terug naar programma’s kijken. Later zag ik dan dat mijn bewaarde opnames weg waren. Ik denk dat telenet, om mijn access naar Streamz via de tvbox in orde te krijgen, mijn profiel heeft verwijderd. Bij het terug aanmaken werd dan de missing link naar Streamz ook geladen.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opnames op TVBOX kwijt na aanpassing Streamz.

Je kan een lijst maken wat je wil zien hij onthoud dit zo bezien we dit als een favoriet

als er nieuwe zaken bij komen kan hij een afweging maken dat het iets van jouw is

Bij een nieuw profiel start je weer op 0

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opnames op TVBOX kwijt na aanpassing Streamz.

Het klopt er is geen spoor meer van alles wordt verwijdert

Zou ook stom zijn om dit allemaal bij te houden geheugen verspilling