Beantwoorden
gdv
Professional Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Opnames van BBC1 tonen stilstaand beeld

beste vrienden

gisteren nam ik twee programmas na elkaar op op bbc1(zender25)en vandaag wou ik kijken en zag alleen een stilstaand beeld.

ik probeerde dan terugkijken met hetzelfde gevolg voor beide programmas.de rest is wel normaal

wat kan ik verkeerd hebben gedaan?

alvast bedankt

guido

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: opnames

0 Likes
4 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Jij hebt niks fout gedaan, opnames op de TV-box komen van de servers bij Telenet; vermoedelijk was er een probleem bij Telenet voor die uitzendingen. Je kan dit eventueel melden bij Telenet, maar ze kunnen een mislukte opname helaas niet magisch corrigeren.

Er is geen Terugkijk TV voor BBC One, dus dat zal ook gewoon de opname zijn die je opvraagt.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeankok
Experienced Weetjesweter
Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hier hetzelfde Death in Paradise en The Chelsea detective. Wat er wel raar is dat ik op mijn macbook via telenet tv het opgenomen programma kan bekijken en zelfs terugkijken ook geen probleem. Als ik een paar minuten naar het programma kijk en stopzet kan ik dit wel verder kijken op de TV. 

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Trek eens de stroomstekker uit van de tv box wacht 5 min steek terug en laat rustig op starten

Is het probleem er nog meld aan telenet

Zender tijdstip en dag en welk programma

0 Likes
gdv
Professional Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Bedankt voor de reacties.

0 Likes