24751
netweters
|
152327
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo allemaal!
Ik heb eigenlijk altijd al een tv digicorder/tv box gehad, maar was nu aan het denken om misschien over te schakelen naar OneUP met dan telenet tv flow.
Nu vroeg ik mij af, wat zijn jullie ervaringen met deze app? Werkt deze goed of blijft hij hangen enz.
Krijg je veel reclames of is dit eerder beperkt zoals op de tv box? Kan je ook programma's opnemen of moet je elke keer terugkijk tv doen?
Ik kan me inbeelden dat het internetverbruik een pak meer gaat zijn aangezien je alles streamt maar is OneUP echt onbeperkt ook tijdens de piekuren of is hier ook een limiet op?
Dankjewel!
Ik zou nog even wachten.
TV Flow wordt momenteel vervangen door de Telenet TV app.
Eerst werd Yelo vervangen door de Telenet TV app en nu is Flow aan de beurt.
Dus van 3 verschillende apps naar 1.
Ik zou nog even wachten tot de omschakeling volledig is doorgevoerd en de Telenet TV app voor iedereen stabiel is.
Als je overschakeld naar One (Up) moet je je geen zorgen maken over data. Je hebt dan 3TB (3000GB) per maand in de piekuren.
Dan moet je al 24 op 24, 7 op 7 TV kijken om dit op te krijgen.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-het-verschil-tussen-telenet-tv-iconic-en-flow/
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow.html
Hey Santa
Dank je wel voor je antwoord. Dan ga ik denk ik nog even wachten zoals je zegt.
TV Flow is geen aanrader alleszins. Sinds eind april 2022 heeft de TV Flow app geen updates meer gekregen.
Ervaringen kan je lezen in de app stores:
https://apps.apple.com/be/app/telenet-tv-flow/id1447099944
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.yugotv
De Digicorder is momenteel het beste product om tv te kijken bij Telenet.
Alleen als je een proefkonijn wil zijn kan ik je de Telenet TV-app aanraden. Die app bevindt zich in een vroege bétafase en bugs waardoor je tv-avond wordt verpest duiken geregeld op.
Op iPad en iPhone kan je de laatste weken zelfs helemaal geen tv meer zien:
De vier laatste reviews in de Apple app store van begin 2023 lijken toch te bevestigen dat deze problemen wijdverspreid zijn:
https://apps.apple.com/be/app/telenet-tv/id1360986914?see-all=reviews
De Telenet TV app bestaat al sinds 2019 en is dus niet in testfase. Ik ben nu live tv aan het kijken als Flow klant via de TV app op m'n iPad, iPhone werkt ook.
Maar eerlijk = eerlijk, Flow heeft ook nooit perfect gewerkt bij mij. Sinds dag 1 haperingen bij opnames en crashes op tvOS app. Deze lijken nu grotendeels opgelost met de 'nieuwe' TV app, al is die foutcode 1102 ook weer zo'n dingetje.
@Ex-Netweter schreef:De Digicorder is momenteel het beste product om tv te kijken bij Telenet.
Daar kan over gediscussieerd worden. Ik heb nu meer dan 4 jaar de TV-box. Hier NOOIT nog een digicorder!
@Ex-NetweterHeb jij zelf een TV-box?
Geen TV-box hier aangezien er geen deftige handleiding beschikbaar is en bepaalde functionaliteiten niet goed werken, last hebben van bugs.
Beeldkwaliteit Vlaamse tv-zenders op Digicorder is beter dan op TV-box, zeker bij opnames. Is hier op netweters al meermaals bevestigd.
@Ex-Netweter
Typisch! Ik heb geen TV-box maar heb er toch een oordeel over.🙄
Er zijn 100.000-den TV-boxen in omloop.
Dan baseer ik mijn mening op de paar mensen die hier een probleem hebben met de TV-box.
De 100.000-den die geen problemen hebben (en dat hier niet komen vertellen) die vergeten we dan maar...
Typisch! Man man man...
------
------
Ik heb van al die problemen die hier gepasseerd zijn nooit problemen gehad. En nogmaals ik heb de TV-box meer dan 4 jaar.
En die paar keer dat er een probleem was is dit opgelost door de TV-box 1 minuutje zonder stroom te zetten en terug op te starten.
En als je je TV optimaal afstelt is het beeld van de TV-box beter als dat van de Digicorder.
Neem gewoon een TV-box, probeer hem, is hij niet naar je zin dan ga je terug naar de Digicorder.
Je zal er wel een beetje je tijd moeten in steken want de werking is anders als een Digicorder maar daarom niet slechter!
Dan zal je pas een gemotiveerd oordeel kunnen vellen!
Ik koop geen kat in een zak.
Dat Telenet eerst maar eens alle functionaliteit deftig documenteert.
Neen, ik heb televisie, telefonie en internet bij verschillende providers. Maar het gaat hier niet over mij, maar over het feit dat de Digicorder helemaal doorontwikkeld is en quasi geen bugs meer heeft. De TV-box is nog in volle ontwikkeling, zeker het streaminggedeelte dat het af en toe laat afweten.
@Ex-Netweter schreef:De TV-box is nog in volle ontwikkeling, zeker het streaminggedeelte dat het af en toe laat afweten.
En maar blijven hangen in die gepolariseerde mening. Maar ja dat is een ziekte van de tijd zeker.
Jij hebt geen TV-box en jij weet daar alles van?
Denk je dat Telenet het zich kan permitteren een onafgewerkt produkt aan 100.000-den klanten te bezorgen?
Als de TV-box zo slecht werkt als jij zegt/denkt dan had ik die hier toch ook al lang buiten gezwierd!
Maar de TV-box werkt hier perfect en ja, daar komen alle maanden functies bij. Dat is nu eenmaal bij zo een produkt, dat wordt continu doorontwikkeld.
In dat opzicht zal de TV-box nooit "af" zijn (en zal jij er nooit één aanschaffen....)
Als je de lat steeds lager legt, dan is de TV-box voor jou een perfect product, maar ik ben zelf niet bereid om proefkonijn te spelen of in te boeten op kwaliteit of gebruikscomfort.
De afgelopen maanden zijn er toch veel bugs en nadelen ten opzichte van het Digicorder/Yelo-platform de revue gepasseerd: