Beantwoorden
DennisM98
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

 

Hallo allemaal! 

 

Ik heb eigenlijk altijd al een tv digicorder/tv box gehad, maar was nu aan het denken om misschien over te schakelen naar OneUP met dan telenet tv flow. 

Nu vroeg ik mij af, wat zijn jullie ervaringen met deze app? Werkt deze goed of blijft hij hangen enz.

Krijg je veel reclames of is dit eerder beperkt zoals op de tv box? Kan je ook programma's opnemen of moet je elke keer terugkijk tv doen? 

 

Ik kan me inbeelden dat het internetverbruik een pak meer gaat zijn aangezien je alles streamt maar is OneUP echt onbeperkt ook tijdens de piekuren of is hier ook een limiet op? 

 

Dankjewel! 

 

 

0 Likes
23 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

@Ex-Netweter enkele puntjes dat je noemt is ook op de digicorder aanwezig, dus niet Tv box gerelateerd, 

die verplichte reclame op de Apple TV heb ik nog niet gehad, die problemen met de opnames en live kijken op de iPhone heb ik ook niet,

het zijn problemen die bij enkele voorkomen, 

je reactie is een verzameling van enkelingen die een probleem hebben, je scheert alle problemen op 1 kam.

niet iedereen heeft al die problemen.

veel hangt af van het netwerk thuis ook of in de buurt dat deze problemen veroorzaken.

ik zie geen kwaliteitsverschil bij opnames, en ik ben daar kritisch op want ik zie direct een kwaliteit verschil tussen een dvd en bluray bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

Mijn ogen zien het verschil tussen 720p, 1080i of 1080p.

Pak nu BBC One HD of BBC Two HD waar ik al graag eens een programma van opneem en herbekijk.

Een opname van die zenders op de Telenet TV-box is van zichtbaar slechtere kwaliteit dan een opname van die zenders op de Digicorder.

Dat noem ik achteruitgang en daarom komt de Telenet TV-box hier niet binnen.
Radiokanalen waar je niet kan op afstemmen via een eenvoudige preselectie op de afstandsbediening is nog zo'n onaanvaardbare achteruitgang.

Ontbrekende handleiding? Zit er in sommige dozen wél een handleiding misschien? Dit is toch geen "probleem van enkelingen"?
Dat is voor iedere klant hetzelfde, dus je moet niet ontkennen dat de Telenet TV-box nadelen heeft ten opzichte van de Digicorder.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

@Ex-Netweter 

Anderhalf jaar geleden zijn mijn ouders overgschakeld van een digicorder naar een tvbox en ik vind de beeldkwaliteit veel beter. Het zijn tachtigers, en ik heb gewoon da bakje in hun handen geduwd en ze hebben geen gebruiksaanwijzing gemist.

Als jij nen gsm koopt, krijg je er dan nog eens gebruiksaanwijzing bij? Jij gaat dus nooit nog nen gsm kopen.

Die reclame waarover je spreekt op nen apple tv, het is duidelijk dat je niet weet waarover je praat. De regels zijn nu eenmaal veranderd voor opnames, 1 minuut verplichte reclame, daardoor kun je den andere reclameblokken gewoon doorspoelen.

Er zijn idd problemen met de tv app op de ipad, maar moest ik van u zijn zou ik zomaar niet gewoon overnemen als je niet weet waarover je praat of als je geen ipad hebt. en de tv app zal ook bij de digicorder gebruikt worden, yelo verwijnt.

Ex-Netweter
 

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

Bij de Digicorder kreeg je een uitgebreide gebruiksaanwijzing in de doos, bij de TV-box niet. Ik noem dat achteruitgang. Dat is een objectieve vaststelling.

Gedwongen gepersonaliseerde reclame op Apple TV, Telenet heeft die fout toegegeven: https://datanews.knack.be/ict/nieuws/verplichte-gepersonaliseerde-reclame-bij-telenet-is-ongelukkige...

Met alle respect voor ouderen, maar tachtigjarigen zien misschien al wat minder en kunnen het verschil tussen 720p en 1080p minder goed beoordelen dan jongere mensen.

Dat de opnames van BBC One HD en BBC Two op de Telenet TV-box van slechtere kwaliteit zijn dan de lokale opnames op de harde schijf van de Digicorder is een feit. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, ik weet waarover ik spreek.

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Overschakelen naar Telenet Tv Flow


@Ex-Netweter  schreef:

ik weet waarover ik spreek.


Dat hadden we al begrepen....

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

@Ex-Netweter Het is nu echt duidelijk dat je niet weet waarover ge praat, dat je ook nooit het verschil gezien hebt tussen een digicorder en een tvbox, anders zou je anders praten.

 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

Ik kan de denkwijze van @Ex-Netweter volgen als hij de TV box niet wilt gebruiken omdat hij features als de radiokanalen, handleiding, lokale opnames ipv in de cloud, ... belangrijk vindt. Die persoonlijke beweegredenen daardoor doortrekken naar iedereen is soms ook wat kort door de bocht. Hier thuis zagen wij geen verschil met cloud opnames, lezen we nooit een handleiding en luisteren we niet naar de radio, maar vonden we het handig om veel meer programma's tegelijk te kunnen opnemen via de cloud en vonden we de nieuwe software- en afstandsbediening een goede verfrissing met o.a. de gezinsprofielen. Het zijn allemaal persoonlijke voorkeuren.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarcWillems
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

Goedeavond,

 

ik heb tv flow en kijk al een tijdje via streamen, ik heb geen digicorder of tv box

de app meld mij om een profiel aan te maken met mailadres, heb deze gedaan maar kan niet inloggen 

telenet tv app geinstalleerd en telkens aanmelden mislukt nu kan ik geen TV kijken hoe komt dat 

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Overschakelen naar Telenet Tv Flow

@MarcWillems 

Heb je de Telenet TV app of de Telenet TV flow app geïnstalleerd, want dat zijn 2 verschillende apps. (Download iOSAndroid)

Ik zou vragen om de website (flow.telenet.tv) eens te testen, maar die lijkt momenteel niet te werken. Het is mogelijk dat je daardoor niet kan inloggen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes