Beantwoorden
Marphilian
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Overstappen naar TV-box

Hoi,

 

Wij hebben momenteel 2 digiboxen en 1 digicorder. Wij zouden graag overstappen naar een tv-box. Moeten wij nu 3 boxen nemen of is het mogelijk met 1 toestel en op de andere smart tv's via een app tv te kikken?

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) | Vorige titel: tv-box

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overstappen naar TV-box

@Marphilian 

Dat is een keuze die je zelf maakt. 

Je kan er voor kiezen om alles om te ruilen voor 3 tv boxen maar je kan er ook voor kiezen om er eentje te nemen. 

 

Voor het kijken kan je dan idd gebruik maken van de tv app , wel als je toestel geschikt is en het er dus bij staat als app. Eventueel kan je ook streamen via een gsm toestel of een tablet als je liever doet. 

 

Maar je bent het dus niet verplicht om 3 tv boxen te nemen maar je kan het wel doen. Houd er rekening mee dat je via de tv app niet alle zenders tot je beschikking hebt , heeft met rechten te maken en niet elke zender wil er aan mee werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 
0 Likes
scOOb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Overstappen naar TV-box

Ik wil dit graag even volgen en een bijkomende vraag stellen als dat mag ...

 

Ik denk er ook aan om over te schakelen naar de TV-box, maar heb op de "hoofd"-TV in de living een Apple-TV die de app aanbiedt.  Ik zou dus evt. opteren om de TV-box op de slaapkamer te plaatsen.

 

Tenzij iemand me zegt : doe dat niet want .... 

- met de app kan niet alles (opnemen, wissen,  ...)

- de app is niet stabiel genoeg

- ...

 

Ik denk het proberen waard om de 4,61 EUR voor een 2e box uit te sparen ? en als 't niet lukt kan ik nog steeds eentje bij halen lijkt me ?

 

gr.

scOOb

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overstappen naar TV-box

@scOOb 

De tv box kan je plaatsen waar jij dat wenst want je kan idd de app gebruiken in de living op je hoofd toestel. Enkel zou ik het omgekeerde doen en dat is de tv box plaatsen in de living op je hoofd toestel en de apple tv dan plaatsen in de slaapkamer. Op die manier kan je kijken via de app. 

 

Je hebt namelijk via de app maar een bepaald aantal zenders tot je beschikking. Via de tv box zelf heb je meer zenders tot je beschikking. Ook kan je dus via de tv box opnemen , kan je via de app ook , je kan opnames bekijken maar ook via de app. 

 

Het is niet dat de app niet stabiel is want die werkt gewoon goed dus daar hoef je het niet voor te doen. Enkel zou ik de keus niet maken om dus de tv box in de slaapkamer te zetten omdat je meer keus hebt in zenders via de tv box zelf en je dus ook meer kan kijken. Als je meerdere apps bekijkt via de Apple tv bijvoorbeeld Netflix of VRT NU ook die zijn beschikbaar als app op de tv box. 

 

Maar nogmaals dit is een eigen keus jij kan daaruit misschien je beslissing maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overstappen naar TV-box

@patrick37Disney+ zit niet op de tv box 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overstappen naar TV-box

@Master-Magic 

Das waar heb het aangepast 🙂 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes