Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Pickx integratie Apple TV

Ik heb onlangs de software van mijn Apple TV ge-update en ik kreeg een melding of ik Proximus gebruiker was, indien dit zo was kon ik de Pickx app toevoegen aan mijn TV Channels (wat een perfecte integratie geeft met de Apple TV & dus alles in 1 box mogelijk maakt). 

 

Dit zou dé perfecte oplossing zijn voor mijn tweede TV zonder coax en dus TV-Box. De app/channel kan dan ook toegevoegd worden aan je iPhone, iPad of Mac (zie hier). 

 

Proximus biedt nu ook een optie aan om deze Pickx app te gebruiken ipv een TV-Box, dit stelde ik zelf onlangs voor in deze post op De Netweters. 

 

Hopelijk ondersteund Telenet beide initiatieven op korte termijn ook. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Pickx integratie Apple TV

@m-jan20 Zolang de 3 systemen nog werkend zijn gaan ze niet de zenders streamen, daar is nog geen behoefte aan, er zullen nog wel zenders verdwijnen met de tijd want er zijn teveel thema zenders en die kosten geld waar klanten door de streaming apps geen behoefte meer aan hebben en dus enkel maar veel geld kost aan de providers en de zenders zelf.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Pickx integratie Apple TV

Toch denk ik dat dit de toekomst moet zijn.
Geen decoders of TV boxen meer, enkel een subscription op één of meerdere hardware platforms, zoals Apple TV.

Of tenminste de optie bieden.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Pickx integratie Apple TV


@Master-Magic  schreef:

@m-jan20 Zolang de 3 systemen nog werkend zijn gaan ze niet de zenders streamen, daar is nog geen behoefte aan, er zullen nog wel zenders verdwijnen met de tijd want er zijn teveel thema zenders en die kosten geld waar klanten door de streaming apps geen behoefte meer aan hebben en dus enkel maar veel geld kost aan de providers en de zenders zelf.


Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt: ik stel niet voor om nieuwe TV zenders op te richten of what so ever; gewoon de huidige Telenet TV app beschikbaar maken voor Apple TV (en eventueel integreren met tvOS zoals Proximus geeft gedaan met Pickx).


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Pickx integratie Apple TV

Interessante campagne voorbij zien komen: 

IMG_9884.PNG

 

IMG_9885.PNG

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes