24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Het is niet meer mogelijk te scrollen in de lijst van de opgenomen programma's. De pijltjes om op en neer te gaan werken niet meer. Het probleem doet zich alleen voor in de opnamelijst. Buiten de opnames werken de pijltjes wel. Wat kan hiervan de oorzaak zijn. Ik zit eigenlijk zeer verveeld met het probleem want het is bijna niet mogelijk om opnames te bekijken.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: pijltjestoetsen afstandsbediening werken niet overal
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Janneke_Dust schreef:
En maar raden waarmee je opnames wil kijken.
Dat kan wel wat netter gevraagd worden, @Janneke_Dust. @Inne, via welk type decoder kijk je? Heb je een TV-box met of zonder knoppen vooraan, of een nieuwer klein model? Heb je de afstandsbediening ook al eens opnieuw gekoppeld?
@FrederikC schreef:
@Janneke_Dust schreef:En maar raden waarmee je opnames wil kijken.
Dat kan wel wat netter gevraagd worden, @Janneke_Dust.
Ik was heel blij met @Janneke_Dust zijn opmerking!
Ik ben dat woke gedoe hier zo moe als kouwe pap. Het komt mijn strot uit.....
Da zijn hier toch geen kleine kindjes hé. Ochaarme!
@Janneke_DustDoe zo verder! Of moet Netweters echt klinisch dood!
Sorry, het gaar over de nieuwe TV Box IP. Het probleem is opgelost door terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
@Santa schreef:
@FrederikC schreef:
@Janneke_Dust schreef:
En maar raden waarmee je opnames wil kijken.
Dat kan wel wat netter gevraagd worden, @Janneke_Dust.
Ik was heel blij met @Janneke_Dust zijn opmerking!
Ik ben dat woke gedoe hier zo moe als kouwe pap. Het komt mijn strot uit.....
Da zijn hier toch geen kleine kindjes hé. Ochaarme!
@Janneke_DustDoe zo verder! Of moet Netweters echt klinisch dood!
Dat heeft niets te maken met woke of niet @Santa, maar alles met respect voor elkaar en elementaire beleefdheid.
Niet iedereen hier is even technisch aangelegd. Het is normaal dat iemand die nog niet zo lang op de Netweters vertoeft niet meteen weet welke informatie mee te delen. Zo'n reacties kunnen dan behoorlijk bot overkomen, en daardoor leden afschrikken om verder in gesprek te gaan.
Neem anders deze communitygids er nog eens bij: https://www.netweters.be/t5/Community-gids/Hoe-kan-je-antwoorden-op-een-bericht/ba-p/193950. Vooral de laatste nota is hier van toepassing:
Belangrijk!
Hou het vriendelijk en beleefd. We zijn er om elkaar te helpen en doen dit altijd met respect.
Of om het in je eigen woorden te stellen: we zijn hier geen kleine kindjes. Spreek elkaar aan zoals je dat ook in het echte leven zou doen.