24650
netweters
|
151390
antwoorden
|
20594
vragen
|
Ik zou graag TV kijken zonder de Telenet TV-box. Ik lees op de website van Telenet dat dit kan maar hoe zit het dan met programma's opnemen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de tv-app kan je opnames inplannen en bekijken
Meer info: Starten met de Telenet TV-app en - website | MyTelenet
Ik lees dit:
Goed om te weten:
Je kan alleen maar een opname plannen als je Telenet TV-box of Digicorder aan of in stand-by staat (niet in slimme energiestand) en interactief is.
Blijkbaar heb ik nog wel een TV-box nodig om op te kunnen nemen via de tv app?
Als je TV flow neemt hebt heb je enkel de app.
Heb je TV Iconic met een TV-box dan hoef je die box niet perse te gebruiken, maar hij zit wel inbegrepen in de meeste pakketten van Telenet
Dus met TV flow alleen kan ik niet opnemen ?
@e10 TV Flow is kijken en opnemen via de app, dat ander abbo is met de tv box inbegrepen om te kunnen opnemen, dus je moet TV Flow abbonement nemen als je enkel via de app wilt werken.
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow
@Janneke_Dust opnemen in de app van tv Vlaanderen gaat niet, enkel als je ook een M7/Canal+ decoder hebt staan kan je opnames doen, je hebt wel terugkijk tv tot 7 dagen terug.
Met enkel de app is opnemen in de cloud dus niet mogelijk ?
@e10 schreef:Met enkel de app is opnemen in de cloud dus niet mogelijk ?
TV Flow (TV zonder TV Box en dus enkel via de Telenet TV app) bestaat uit 28 zenders en 7 dagen Terugkijk TV op de grote zenders. Daarnaast kan je ook je favoriete programma's tot 60 dagen bewaren staat er op de website. Ik maak hier dus uit op dat je wel degelijk opnames kan plannen in de cloud. Maar deze opnames verdwijnen dan sowieso na 60 dagen, waar dit bij de TV Box na 1 jaar is.
Je kan Base TV nemen, daar kan je wel opnemen en terugkijk tv is 36u. De Base App downloaden op je TV als je een android TV hebt of via Apple TV, Chromecast, of Google streamer. Je hebt 28 zenders, eigenlijk 29 want Play Crime is ook beschikbaar, staat niet op hun website.
PRIJS is 10 euro per maand.
Gewoon via Base bestellen, na 1 minuutje is deze al actief.
Allemaal bedankt voor jullie informatie. Blijkbaar heeft alleen TV Vlaanderen ook BBC First in hun aanbod via de app. Een zender die ik niet kan missen. Ik kijk zelden rechtstreeks TV. Ik neem bijna alles op en kijk wanneer ik tijd heb. Kijken via een of andere App is dus blijkbaar moeilijk omdat ik bijna alles op neem. Ik weet niet of je bij TV Vlaanderen programma's kan bewaren. Anders zou dit wel een oplossing kunnen zijn.
Met de Telenet tv app kan je opnemen en kijken. Het klopt dat je dan ofwel een Digicorder hebt, ofwel een tv-box. Met een Digcorder is het evident dat die ofwel aan staat ofwel in gewone slaapstand staat. Bij de tv-box is dat niet nodig. Opnemen met de tv-box is gewoon een signaal sturen naar de opnameserver van Telenet dat je dat bepaald programma opneemt. Vermits ik geen tv-box heb kan ik niet testen of die effectief aan moet staan of in slaapstand.
Het enige wat ik hier wil vertellen is dat als je een tv-box hebt, je kan opnemen en kijken zonder de tv-box effectief te gebruiken.