Beantwoorden
einsteinbrain
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Plex via TV-box

Hallo,

ik gebruik Plex Media Server op mijn niet-smart-tv via de Telenet Digicorder.  Via Instellingen>Apparaten kan ik mijn Media Server zien en inhoud bekijken.

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik vind nergens terug of ik dit ook nog via de nieuwe TV-Box zou kunnen doen.  Iemand hier die dit weet ?

Alvast bedankt voor jullie antwoord !

0 Likes
6 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Plex via TV-box

Hey @einsteinbrain 

Ik kan alleen maar zeggen wat ik hier zie op de tv-box, en zie hier nergens nog bij instellingen apparaten of iets dergelijks staan.

Eigenlijk met nu pas erheen te kijken dat opvalt dat dat er niet meer tussen staat.

Jammer dat je geen smart tv hebt, meerdere aansluitingen, en zelfs in play store Plex app

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

einsteinbrain
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Plex via TV-box

Bedankt voor je reactie, Delliano.  Ik had al een vermoeden dat het waarschijnlijk niet meer op die manier zal gaan.  Ik hou mijn Digicorder nog zo lang als mogelijk, en zal dan inderdaad een nieuwe TV worden wanneer het niet anders kan.

Of heeft iemand anders hier nog een andere optie ?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Plex via TV-box

@einsteinbrain 

Op deze plaats in de Netweters, lees je dat de TV-Box DLNA niet ondersteund. Zoals @DeLLiAnO ondertussen proefondervindelijk gezien heeft bevestigd dit dat er niets vernaderd is sinds die vraag (over DLNA) gesteld werd.

einsteinbrain
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Plex via TV-box

Bedankt janne_man, ik had wel eerst gezocht hier op het forum, maar niet op DLNA en ook niet zo ver terug, mijn excuses.

Die TV-Box komt hier voorlopig dus zeker niet binnen.

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Plex via TV-box

@einsteinbrain 

Graag gedaan. Ik heb zelf geen TV-Box dus ik heb effe gegoogled met tv-box dlna en het tweede resultaat was een verwijzing naar de bewuste pagina in de Netweters.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Plex via TV-box

@einsteinbrain DLNA zal nooit waarschijnlijk op de tv box worden ondersteund, heeft te maken met de licenties voor de codecs op de tv box die moeten betaald worden voor dat systeem, en omdat er veel verschillende extensies van beeld en foto materiaal gebruiken is dat te duur om dat te ondersteunen op de tv box.

spijtig genoeg want zou het ook kunnen gebruiken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.