Beantwoorden
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Alles op zijn plek! Complimentendag

Probleem bij inbellen klantendienst als tester

Zijn er nog mensen met problemen wanneer ze proberen in te bellen op het nummer 015 33 44 88?

 

Ik krijg hier steeds de melding dat mijn klantnummer niet overeen komt met 1 van de testers en dat ik doorverbonden wordt met de gewone klantendienst. Deze mensen hebben mij ook al proberen doorverbinden zonder resultaat.

 

Mijn klantnummer wordt blijkbaar niet herkend als tester en de medewerkers van de gewone klantendienst kunnen mij blijkbaar ook niet echt verder helpen. Meer dan mijn gegevens noteren en beloven dat ze mij terug gaan bellen kunnen ze ook niet. 

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Probleem bij inbellen klantendienst als tester

@Stijn4 u moet vragen om u door te schakelen naar de dienst van de tv-box en het daar melden.

ikzelf had het vorige week ook, ga anders eens zien in mijn telenet of hij er al staat vermeld en welk telefoon nummer er in staat als contact nummer, belt u bv met een telefoon van iemand anders, herkent de dienst tv box u niet.

Jos

0 Likes
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Alles op zijn plek! Complimentendag

Probleem bij inbellen klantendienst als tester

@Ex-Netweter Ik heb het even nagekeken en de 2 boxen staan vermeldt in "Mijn Telenet" en het contactnummer is ook het nummer waarmee ik probeer in te bellen. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Probleem bij inbellen klantendienst als tester

@Stijn4 dan moeten ze u zeker doorverbinden, die gegevens kunnen zij ook zien, moest Suzy dit lezen zal zij het ook wel eens nakijken.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem bij inbellen klantendienst als tester

@Stijn4, heb het even gecontroleerd voor je en er werd een dossier voor jullie aangemaakt, zodat men kan onderzoeken waarom je niet binnen geraakt op de 015/-nummer. Ben er zeker van dat het opgelost zal geraken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Alles op zijn plek! Complimentendag

Probleem bij inbellen klantendienst als tester

@Suzy Bedankt om dit even na te kijken.