Beantwoorden
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Probleem met gids tv-box versie 4.15

@Suzy 

heb contact genomen met klantendienst en afgesproken dat ik het probleem langs deze weg zou melden.

 

Er zit iets fout met de gids en spraaktechnologie.

Na herschikken van de zenders zijn die nu zichtbaar in de gids. Het verspringen met spraaktechnologie naar een verplaatste zender springt de tv-box naar de oorspronkelijke plaats.

Een voorbeeld: verplaats BRAVA van pos 50 naar 15. vraag naar BRAVA en de gids springt naar pos 50.

Dat probleem doet zich niet voor bij het TV kijken. Dan springt hij wel degelijk naar de juiste zender.

Ik heb de TV-box reeds herstart maar dat brengt geen zoden aan de dijk.

 

Is het mogelijk om dat door te geven aan de betreffende dienst(en)?

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
4 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem met gids tv-box versie 4.15

@louishufk, goed dat je gebeld hebt! Ik heb het zelf kunnen reproduceren, heb het eens getest met zender History Channel. Had 20 zenders toegevoegd aan mijn lijst en History op positie 8 gezet. Wanneer ik dan via stembediening in de TV-gids 'History' vroeg, sprong hij steeds naar het einde van mijn TV-gids lijst. Vermoedelijk omdat hij nog steeds naar zendernummer 353 wilde gaan (de originele positie van History Channel). 

 

Wordt nagekeken!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Probleem met gids tv-box versie 4.15

@louishufk @Suzy 

Zitten er op de TV box geen instellingen voor de spraakbesturing waar je dit euvel kan aanpassen. Want waar baseert de spraaktechnologie zich op als je een commando inspreekt? En als je nu het kanaalnummer inspreekt, wat gebeurd er dan?

Never trust in Dust
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Probleem met gids tv-box versie 4.15

@Domi1963

 Van een regeling heb ik geen weet.

Als er iets niet werkt dan is dat maar zo. Voorbeeld: RTV is een regionale zender. Wordt op dit ogenblik niet meer met spraak herkend.

Wat betreft het vragen naar positie nummers in de gids: dat werkt perfect. Vb. : Ik vraag 15 (Brava) en hij springt naar 15. Ik vraag naar Brava en dan springt hij van Brava naar positie 50.

@Suzy heeft doorgegeven dat er naar gekeken wordt. Ik wacht dus af.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem met gids tv-box versie 4.15

@Domi1963, sorry had deze mention helemaal gemist! Sowieso is dit een voorval dat opgelost moet worden, want op deze manier werkt het niet zoals het hoort. Voor de rest werkt de spraakbediening meestal erg vlot. Al ken ik de exacte technologie erachter ook niet, wel werd er mij verteld dat deze functionaliteit leert wanneer je het als klant meer gebruikt. 😉 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes