Beantwoorden
efredi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

sinds kort prob met wissen opnames van een serie wanneer er nog afleveringen klaar staan in “alle afleveringen”. Geen probleem met een film of een stand alone aflevering.Wanneer je een serieaflevering wil wissen ,kan je dit enkel doen via ‘alle afleveringen’zoniet bevriest alles en dien je de tv box terug op te starten via de knop achteraan. Voor wanneer een software update ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: probleem met wissen opnames

Tags (1)
12 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

@efredi  Ik moet zeggen dat bij mij de tvbox afgelopen week ook 1x is vastgelopen bij het verwijderen van een programma. Dit is dus maar eenmaal voorgevallen. Ik ben nu vergeten of het in eenzelfde scenario was als jij beschrijft.

Ik hou het in gaten en zal het hier vermelden als het nog eens voorkomt.

 

Je kan altijd eens een reset naar fabrieksinstellingen proberen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
efredi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Heb reeds geprobeerd met het terug installeren vd fabrieksinstellingen doch het blijkt wel degelijk een software probleem te zijn. Ik zou juist graag weten wanneer de release vd volgende update gepland is

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Zelfs al zou je weten wanneer de volgende update komt dan is het nog steeds niet zeker dat het probleem opgelost geraakt.

 

Ik heb meer dan een half jaar geleden ook diverse problemen gehad om een serie te verwijderen. Maar ik kon deze op geen enkele manier verwijderen. Niet op de TV box, niet via TelenetTV en ook niet via de app. Telkens kwam die serie terug.

 

Technici van Telenet waren er ook mee bezig maar het probleem vonden ze blijkbaar niet zo meteen. Na enkele maanden is die serie spontaan vanzelf verdwenen. Ik heb geen idee hoe. Misschien door een update, misschien door (eindelijk) een Telenet technieker. Dus tracht er een tijdje mee te leven 😉


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

@efredi ik wis zelf regelmatig opnames waar er ook nog opnames voor gepland zijn in de toekomst en ervaar dit gedrag helemaal niet. Kan me voorstellen dat het vervelend is als je TV-box dan altijd bevriest en vast hangt. 

 

Wanneer de 4.32 update er precies zal zijn, weet ik momenteel nog niet. Maar meestal zitten er een 6-tal weken tussen de updates. Zodra de nieuwe update er is, maak ik sowieso een topic op De Netweters met de nieuwe features en verbeteringen. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

efredi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Het probleem stelt zich slechts wanneer er nog minstens 1 aflevering te bekijken valt dan moet je wissen via alle afleveringen met het vuilbakje.

Als ik een film of een aflevering wil wissen van een serie waarvan er nog geen afleveringen klaar staan om bekeken te worden dan kan ik “normaal” wissen .Het heeft geen belang of er nog afleveringen geprogrammeerd staan

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

??? ik zie nergens een vuilbakje....is dit wissen op je TV ?

0 Likes
efredi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Als je naar "alle afleveringen" gaat, staat naast elke aflevering een prullenbak 

0 Likes
Joe54
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Een bus vol! Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Na het wissen van een bekeken opname bevriest het beeld en moet de box uitgeschakeld worden en na enkele tijd terug aan om verder te kunnen kijken. Waar ligt dit aan?

 

Titel gewijzigd door NV1 (mod) | Vorige titel: TV box

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

@Joe54  Neem hier eens kijkje, het gaat over hetzelfde.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Bij ons wordt "Thuis" al jaren opgenomen. Vroeger wiste de digicorder de oude opnames, ik meen dat hij de laatste 5 behield. TV-box is niet zo slim, dus ik doe dat nu af en toe.  Ik gooi er dan 25 of 30 weg en laat er nog 3 tot vijf staan.  Ik heb nog nooit gehad, dat ik dan moet herstarten. Zal er volgende maal eens ééntje laten staan....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Goed opgemerkt, @Wheng.
Ik heb het topic van @Joe54 samengevoegd met dat van @efredi 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Probleem met verwijderen van serieopnames op TV-box

Alle thuis opnames verwijdert met uitzondering van de lange laatste van dit seizoen..... geen crash TVbox.

0 Likes