24768
netweters
|
152541
antwoorden
|
20719
vragen
|
Zijn er momenteel problemen met de nieuwe TV Box? Wij kunnen geen enkele opname meer bekijken. Netflix opstarten vanuit de app lukt ook niet.
Heb je al geprobeerd de tv-box opnieuw op te starten met het knopje achteraan? Steeds een minuutje wachten tussen het uit- en terug aanzetten. Helpt dit niet dan kan je hetzelfde proberen met de telenet-router. Dit moet dan wel met de stroomstekker gebeuren. (ook een minuutje wachten!).
Deze week 2 keer zelfde probleem gehad (Netflix dat niet opstartte). Met knopje links achteraan uit een terug aan schakelen lostte het op.
@KoenBrugge Hier bij ons thuis ook nog altijd die verdomde Netflix problemen.
Opstarten via de app lukt in 85% van de gevallen niet, de enige optie is dan maar de tv box op en aan te zetten via het knopje links achteraan.
Dit is een ZEER vervelend probleem aangezien deze bug al van in het begin aanwezig is en maar niet opgelost geraakt.
De YouTube app werkt gelukkig wel, maar het kan natuurlijk niet dat de Netflix gebruikers zoveel problemen ondervinden. Het is idd al lang een probleem en blijkbaar moeilijk op te lossen?
ook ik moet om de 2 dagen recette om netflix te kunnen draaien ,
groeten
wiwa