Beantwoorden
Dehert1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

De eerste paar maanden geen problemen gehad met de Telenet TV app op de Chromecast met Google TV maar sinds september heel veel problemen. Meerdere keren per dag aanmelden met de qr code , meerdere keren per dag plots foutcodes dat ik een abonnement moet nemen op deze zender enz...

Op andere streaming apps geen problemen : Netflix,streamz, f1tv, vrtmax, YouTube, Spotify... 

Is er een structureel probleem, zijn er nog klanten die dezelfde problemen hebben?

Eerste melding van het probleem gedaan op 25 september, weinig respons van Telenet...

0 Likes
7 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

@Dehert1 

Als je rond kijkt op forum, ga je hier veel topics en discussies over terug vinden. Is al regelmatig gemeld.

Mss daar eens tussen kijken?

Telenet is met veranderingen en aanpassingen bezig, alles op 1 platform te krijgen, accounts over te zetten.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

Ja, wij ook problemen. Wij gebruiken de telenet TV app via chromecast met a.b.  in de camper. Voordeel is wel dat de tv app nu bruikbaar is voor digicorder klanten. En dat de telenet tv app kan gebruikt worden op de chromecast met a.b.. Echter vorige week een weekje in Nederland op vakantie geweest en zelfde ervaringen gehad met de app. Regelmatig vastlopen/ opnieuw inloggen met Qr-code. Vervelende is ook dat je hierdoor vaakt het programma opnieuw dient te bekijken waarbij je hierdoor soms tot 3x toe de zelfde reclame dient te bekijken daar je deze blokken niet kan doorspoelen. Hopelijk snel beterschap.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

@Dehert1 Die problemen met de TV app hebben volgens mij te maken met het samenvoegen van alle apps tot 1 app , namelijk de TV app. 

Ikzelf gebruik ook de tvapp op mijn chromecast tv en heb soms hetzelfde probleem. Heb een speedtest gedaan om mijn chromecast, omdat ik dacht dat het eerst daar aan lag maar nog steeds problemen. Ook meerdere keren deze week moeten inloggen via QR code.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Chris7ophe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

zelfde problemen hier met de TV-app op een android TV, idem met de app op een Apple TV. Telenet steekt gewoon kop in het zand. Blijven bellen, mailen of whatsappen tot ze het beu zijn zeker. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

@Chris7ophe 

Ik kan je zeggen dat ik met mijn apple tv geen  probleem heb behalve het airplay probleem.

Ik heb testflight geinstalleerd en de beta versie van de telenet tv app

0 Likes
Chris7ophe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

En ik kan je zeggen dat zowel mijn Android tv als mijn Apple TV hetzelfde probleem hebben. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Problemen Telenet TV app op Chromecast met Google TV

@Chris7ophe Welke apple tv heb je? heb je al uitgetest via testflight?

0 Likes