Problemen met Terugkijk TV op TV-box
Hallo allen,
Sinds mijn overschakeling naar Digitale TV met TV box, ongeveer een 2 jaar nu, al veel miserie gehad met de terugkijk funktie.
Regelmatig krijg ik de foutmeldingen CS2512, CS2500, en nog enkele (99..) die ik niet genoteerd heb.
Soms lukt het door simpel op OK knop te drukken, daarna op kijken vanaf begin, en dan in het menu verder kijken te drukken, om de film (serie,....) verder te bekijken.
Bij VTM echter start de serie steeds vanaf het begin.(verder spoelen is daar niet mogelijk)
Leuk hoor, daar de film bijna ten einde was, en ik verplicht word om terug vanaf begin te kijken. (en daarna soms nogmaals die fout te krijgen)
Heb reeds vele malen zowel modem als tv box gereset, wat schijnbaar hielp, maar na enkele dagen moet ik vaststellen dat de fout terug komt.
Deze fouten komen enkel voor bij terugkijk TV en niet bij live uitzendingen.
Eén enkele maal kreeg ik de fout ook bij afspelen van een opgenomen film.
Ik heb op het forum al gekeken en moet vaststellen dat ik niet de enige ben met deze miserie.
Graag had ik een afdoende oplossing gezien voor dit probleem.
Voor veel niet technisch onderlegde mensen is het resetten van de tvbox en modem al een onoverkomelijk probleem, vooral ouderen, als ze deze procedure al kennen.
En eerlijk gezegd, is dit ook niet de ideale oplossing.
Wat hoop ik hier te lezen als antwoord ?
Heeft er iemand een afdoende oplossing, zodat er na x aantal dagen, weken, ..., niet steeds naar de noodoplossing moet gegrepen worden mits het resetten van de toestellen, maar wel een defenitieve oplossing van dit probleem.
Ik dacht dat we genoeg betaalden om zonder (regelmatige) problemen TV te kijken.
Hopelijk lezen de juiste 'slimme bollen' van Telenet mee, zodat ze een afdoende oplossing kunnen geven.
Zoals jullie hier tussen de regels kunt lezen, ben ik allerminst gelukkig met deze situatie.
Verder zie ik jullie antwoorden tegemoet,
mvg,
Asterix
Titel aangepast door @Tae-Yoon | Vorige titel: TVbox en terugkijk miserie !
Opgelost! Ga naar oplossing.